Hoppa till innehåll

Det Argaste Du Har Blivit När Du Har Spelat?


360Xbox

Rekommendera inlägg

Vad är det argaste du någonsin har blivit när du har spelar tv-spel/dator?

Berätta om vad du spelade, vad som hände osv.

 

För mig var det nog på UFC 2009 Undisputed, var på näst sista matchen på min karriär.

Hade kört ca 50 matcher för att komma så långt.

Om jag vann den skulle jag vara 1 match ifrån att klara hela Karriären obesegrad, och få 2 st achievements.

Han jag skulle möta efter såg jag skulle vara skitlätt, men han jag skulle möta nu var svår som fan.

 

När jag kom in på sista ronden så vart det drygt, jag blockerade skitmycket med han verkade ha oändligt med "cardio" så han slog nonstop.

Jag fick några sparkar på han, men då tog han tag i mitt ben, sparkade mig i pungen och brottade ner mig på marken.

Vi låg och slog varandra ett tag, men då helt plötsligt så rullade han runt och la sig på mig och fick in en massa jävla slag, sen grabade han mig runt nacken och det vann han sedan av..

 

Jag blev så jävla förbannad, jag sparkade (en UFC spark) till min TV och stängde av Xboxet.

La mig i sängen och hade kudden för ansiktet och skrek.

 

Dagen efteråt försökte jag byta in spelet på Corestore, men dom hade för många i lager.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 117
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad är det argaste du någonsin har blivit när du har spelar tv-spel/dator?

Berätta om vad du spelade, vad som hände osv.

 

För mig var det nog på UFC 2009 Undisputed, var på näst sista matchen på min karriär.

Hade kört ca 50 matcher för att komma så långt.

Om jag vann den skulle jag vara 1 match ifrån att klara hela Karriären obesegrad, och få 2 st achievements.

Han jag skulle möta efter såg jag skulle vara skitlätt, men han jag skulle möta nu var svår som fan.

 

När jag kom in på sista ronden så vart det drygt, jag blockerade skitmycket med han verkade ha oändligt med "cardio" så han slog nonstop.

Jag fick några sparkar på han, men då tog han tag i mitt ben, sparkade mig i pungen och brottade ner mig på marken.

Vi låg och slog varandra ett tag, men då helt plötsligt så rullade han runt och la sig på mig och fick in en massa jävla slag, sen grabade han mig runt nacken och det vann han sedan av..

 

Jag blev så jävla förbannad, jag sparkade till min TV och stängde av Xboxet.

La mig i sängen och hade kudden för ansiktet och skrek.

 

Dagen efteråt försökte jag byta in spelet på Corestore, men dom hade för många i lager.

Du är inne i spelet hör man. Bokstavskombination anyone?

 

 

Jag har självkontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var runt 6-7år och fick mitt första Gameboy Color så bet jag ofta på den när jag alltid dog på den förödande banan 8-6 (tror jag) i det förödande spelet Super Mario Bros (tror jag).

 

Sen när man lirade wow så blev det x antal raseriutbrott, kom ihåg när jag och en polare lanade, och satt med 20-0 i stats, vi förlorar EN match och förlorar 20 rating :( då blev jag ledsen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det argaste vetjag itne men jag blev riktigs pissed of nyss.

 

Spelar Starcraft 2 beta och fienden använder bara en massa osynliga play. DAMPAR SÖNDER!!!

För att se dom planen krävs att man ha sjkjut torn men MAN KAN INTE FÅ DET OM HAN BOMBAR MIN ECONOMI!!!!!

 

 

VAD JAG DAMPAR PÅ HAN!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Å herre jävlar, nu får jag tänka efter...

Jag har ett sådant fruktansvärt temperament med spel :/

Vi kan ju ta den gången jag försökte komma igenom

Heart of the Reich på Veteran i CoD 5, vilket resulterade

i att jag kastade handkontrollen i golvet så hårt att den bokstavligt talat

exploderade. Sen köpte jag en ny och klarade skiten typ direkt.

Sen har vi ju den där otroligt roliga gången jag nästan 5*-ade

Raining Blood i GH3. Ungefär 2k poäng ifrån, vilket är äckligt lite. Jag ville ta livet av nån.

En lite oväntad grej som orsakat mycket rage är också Fire Emblem-spelen, på

vilka jag brukar spela på Hard. Det som har hänt många gånger är t.ex. att jag har

genomfört en strålande strategisk plan på nåt alldeles särskilt svårt uppdrag, och är

skitnära att klara det. Så kommer det, å låt oss säga en jävla mage av nån sort,

med en long range-spell. Och så råkar jag ha en karaktär med väldigt lite liv.

Magen har typ 1% hit chance. Självklart träffar han. Karaktären dör, och eftersom

jag vägrar låta nån dö i FE (För de oinvigda så dör karaktärer verkligen när de dör i FE.

Man kan aldrig använda dem igen) så lär jag starta om uppdraget. Man kan säga att jag blir lite arg av sånt.

Nu var det här ingen specifik händelse jag minns, men sådana där saker händer hela tiden i Fire Emblem.

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget speciellt, försökte få ihop guld i WoW genom att i någon evighet samla ihop herbs att sälja.

Blev ständigt dödad av en annan spelare, saken blir inte bättre av att min karaktär var en PvE healer, så det fanns inte mycket att göra åt saken.

Efter att ha blivit dödad kanske fem gånger, efter att ha tråkat runt i samma zon, samma vända i typ 2,5 timme så vart det nerdrage.

 

Slog knytnäven i mitt trädbord.

 

Det sprack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha förmodligen när jag var skitnära på att klara sista uppdraget på GTA:SA (efter att ha försökt ett bra tag) men fuckade upp det i sista sekund.

Har ett snyggt hål i bordet som jag gjorde med armbågen, no joke.

Redigerat av Collez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror det var på RS

jag har 2 ggr

 

en gång blev jag hackad på 7 mille pga en kille som jag kände irl, hans acc hade blivit hackat eller nåt sådant

 

jag litade på han och sedan när han fått pengarna logga han =/

 

+

 

i början när jag tjänat min första miljon och wildy fanns då sprang jag o döda drakar, då kom en sån här liga med lvl 3 killar om ni vet vad det e

 

ca 30 pers eller nåt kommer i lvl 3 och skjuter fireballs på mig, jag dör och de tar alla mina saker värt 1 mille ! =,(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...