loopen Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 körde CSS igår och det förfärligt dåligt. Blev så förbannad att jag spillde ut min cola på tangentbordet, nu funkar inte delete knappen och Num lock knappen.Tur, det är ju typ de två minst använda knapparna på hela tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 (redigerat) Min brorsa bankade på laptopen så den gick sönder en gång. Jag själv har inga minnen av att ha blivit speciellt arg av spel. Vi lyckades laga laptopen. Redigerat 18 April 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Bara jag som börjar gråta när man blir för arg? :unsure: nix jag har inget specielt minne förutom på CoD WaW när jag spawnade 2 meter framför samma fiende 3 gånger irad annars är det väl när jag spelar MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 När jag spelade Nazi Zombie med min kompisar och vi kom till den sista waven var jag den enda som inte behövde bli revived, jag hade bara ammo på en Garand M1 och alla zombies på en så hög wave är typ immuna mot gevärskott... Jag trängdes in i ett hörn och PRECIS innan jag dog han jag hålla en handgranat i handen och spränga alla jävla zombies. Men vet ni vad som gjorde mig arg? Jag såg en huvudlös zombie kropp som levde på marken... :cry: Edit: Allså, vi var på den sista waven och det var bara den zombien kvar som förstörde ALLT. Sista nivån? Vad snackar du om? Det finns hur många nivåer som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RambOFreAc Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 jag tror det var på RS jag har 2 ggr en gång blev jag hackad på 7 mille pga en kille som jag kände irl, hans acc hade blivit hackat eller nåt sådant jag litade på han och sedan när han fått pengarna logga han =/ + i början när jag tjänat min första miljon och wildy fanns då sprang jag o döda drakar, då kom en sån här liga med lvl 3 killar om ni vet vad det e ca 30 pers eller nåt kommer i lvl 3 och skjuter fireballs på mig, jag dör och de tar alla mina saker värt 1 mille ! =,( HAHAHAHAHA DIN JÄVLA SOPA!VEM FAN SPELAR RS? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 brukar lacka på ryssar på hon hela tiden. för dem pratar alltid ryska, gör fel hela jävla tiden osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 på hon hela tiden hon, as in Heroes of Newerth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 på hon hela tiden hon, as in Heroes of Newerth? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 När jag spelade Nazi Zombie med min kompisar och vi kom till den sista waven var jag den enda som inte behövde bli revived, jag hade bara ammo på en Garand M1 och alla zombies på en så hög wave är typ immuna mot gevärskott... Jag trängdes in i ett hörn och PRECIS innan jag dog han jag hålla en handgranat i handen och spränga alla jävla zombies. Men vet ni vad som gjorde mig arg? Jag såg en huvudlös zombie kropp som levde på marken... :cry: Edit: Allså, vi var på den sista waven och det var bara den zombien kvar som förstörde ALLT. Sista nivån? Vad snackar du om? Det finns hur många nivåer som helst. Fel. Exakt hur många finns det då? Jag tror fan inte dem var på högsta iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 När jag var runt 7 år så märkte jag att jag hade raderat hela storyn på Tony Hawks Underground jag slog kontrollen i golvet och blev skitsur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Jag tror att jag aldrig har blivit särskilt sur när jag har spelat, iaf inte tagit sönder något. Värre är det om det går dåligt i någon sport, då kan jag bli riktigt jävla förbannad xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 När jag var runt 7 år så märkte jag att jag hade raderat hela storyn på Tony Hawks Underground jag slog kontrollen i golvet och blev skitsur!Storyn klarar man ut på mindre än en dag om man är bra på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.