CHORDAZBA Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 HoN-forum? iPod-forum? Nej tack! Det finns ingen anledning för det, jag har inte sett en enda tråd inom apple-kategorin, dock har jag sett bara en tråd om HoN. Sluta fråga om subforums, det kommer inte att ske. - Om ni märker dock att intresset inom ett speciellt spel eller någon speciell spelkonsoll, dvs kanske 30-4 trådar om saken så kan ni gärna skicka ett PM till admin och ge honom förslaget att skapa ett nytt subforum, eller så skapar ni ett gruppforum om det. Men att skriva det i fuska.se-forumet kommer inte att funka. Så snälla, sluta skriva om detta, ni alla får samma svar och tråden låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 HoN-forum? iPod-forum? Nej tack! Det finns ingen anledning för det, jag har inte sett en enda tråd inom apple-kategorin, dock har jag sett bara en tråd om HoN. Sluta fråga om subforums, det kommer inte att ske. - Om ni märker dock att intresset inom ett speciellt spel eller någon speciell spelkonsoll, dvs kanske 30-4 trådar om saken så kan ni gärna skicka ett PM till admin och ge honom förslaget att skapa ett nytt subforum, eller så skapar ni ett gruppforum om det. Men att skriva det i fuska.se-forumet kommer inte att funka. Så snälla, sluta skriva om detta, ni alla får samma svar och tråden låses. quoted for truth. OnT: Jag tycker detta borde bli klistrat för framtida läsning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 WASD har redan en klistrad tråd där detta tas upp. http://www.fuska.se/forum/Laes_Innan_Du_Sk...ud-t118604.html Läs den. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 WASD har redan en klistrad tråd där detta tas upp. http://www.fuska.se/forum/Laes_Innan_Du_Sk...ud-t118604.html Läs den. :rolleyes: Läste PRECIS detta, för i helvete rapto! :( Denna har dock en mer obvious titel, tror folk ger mer uppmärksamhet till en tråd om själva ämnet än en tråd där det står lite om ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 "Läs innan du skapar en ny tråd" - Kan det bli mer "obvious" än det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Min klistrade tråd funkar tydligen inte så bra eftersom folk ändå gör massa trådar om "Jag vill ha ett My Little Pony forum!". Denna kommer antagligen hjälpa till viss del. Sant men ironiskt så missar folk väldigt ofta klistrade trådar och scrollar direkt ner till de vanliga trådarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Man har blivit "hemma-blind" på fuska. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Inte många som kollar på klistrade trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Admin borde göra en pop-up på själva sidan som ber användare att läsa igenom trådarna. Vore mer effektivt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Admin borde göra en pop-up på själva sidan som ber användare att läsa igenom trådarna. Vore mer effektivt.. Då skulle det bli massor med: "Ta bort pop-upen!" eftersom att det skulle blir OTROLIGT jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Admin borde göra en pop-up på själva sidan som ber användare att läsa igenom trådarna. Vore mer effektivt.. Då skulle det bli massor med: "Ta bort pop-upen!" eftersom att det skulle blir OTROLIGT jobbigt dessutom tror jag att de flesta skulle blocka dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Admin borde göra en pop-up på själva sidan som ber användare att läsa igenom trådarna. Vore mer effektivt.. Då skulle det bli massor med: "Ta bort pop-upen!" eftersom att det skulle blir OTROLIGT jobbigt Vi pratar om nykomlingar, man kan ju också lägga in en knapp som lyder "Visa inte denna pop-up i framtida besök" så slipper man den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg