Hoppa till innehåll

Mona Sahlin Vs Fredrik Reinfeldt


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Va? Du säger att mina källor är gamla och så använder du än som är ännu äldre? Nu vet jag inte hur mycket man skall lita på vad högerextremister säger om sina motståndare, men i alla fall.

 

Sedan så har ju SDs historia genomsyrats av nazism och rasism. Så en sverigedemokrat har inte så mycket att gnälla om kring vilka Expo är inblandade med när de själva är/har varit starkt involverade med nazister. Inför förra valet höll de möten med ND och mottog donationer av nazist-sympatisörer, till exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 209
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Va? Du säger att mina källor är gamla och så använder du än som är ännu äldre? Nu vet jag inte hur mycket man skall lita på vad högerextremister säger om sina motståndare, men i alla fall.

 

Sedan så har ju SDs historia genomsyrats av nazism och rasism. Så en sverigedemokrat har inte så mycket att gnälla om kring vilka Expo är inblandade med när de själva är/har varit starkt involverade med nazister. Inför förra valet höll de möten med ND och mottog donationer av nazist-sympatisörer, till exempel.

jag har inte sagt att dina källor är gammla :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Vad säger att någon av dessa två människor blir statsminister? Jag hoppas att Marc Abramsson blir statsminister då han är den enda som står för Kristenhet och Kristna värderingar, andravalet blir Jimmie Åkesson och tredjevalet blir judeättlingen Reinfeldt.

 

Må Jesus leda er in på rätt värderingar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Vad har du emot judar?

Jag har inget emot judar, vad får dig att tro att jag har något emot judar?

 

Guds allsmäktighet jahves allsmäktighet, Guds kärlek jahves kärlek, Guds kunskap jahves kunskap. Välsigne dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va? Du säger att mina källor är gamla och så använder du än som är ännu äldre? Nu vet jag inte hur mycket man skall lita på vad högerextremister säger om sina motståndare, men i alla fall.

 

Sedan så har ju SDs historia genomsyrats av nazism och rasism. Så en sverigedemokrat har inte så mycket att gnälla om kring vilka Expo är inblandade med när de själva är/har varit starkt involverade med nazister. Inför förra valet höll de möten med ND och mottog donationer av nazist-sympatisörer, till exempel.

Rasism hit och rasism dit.

Jag skulle vilja höra 5 saker som är negativt med rasism, bara för sakens skull :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Inte bara för att dom tycker att det är okej att ladda ner)

Det är det enda man kan "heja på" när det gäller piratpartiet. De är ett enfrågesparti.

 

Jag skulle vilja höra 5 saker som är negativt med rasism, bara för sakens skull :)
1. Man diskriminerar en grupp människor pga av ens egen okunskap.

2. Rasism leder till att folk blir utestängda från samhället för att andra inte vet något eller lite om dem.

3. Folk blir isolerade från samhället pga andra människors bristande kunskap

4. Samhället tappar mångfald eftersom en okunskap gynnas genom utfrysning av en grupp människor.

5. En okunskap växer fram då mängden etniska grupper och således olika livsperspektiv minskar till följd av diskriminering.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du lyckades skapa 5 separata argument om "bristande kunskap", imponerande.

 

För övrigt har jag få tvivel om att ett land skulle må jävligt bra av att ha en något homogeniserat folk, eftersom det innebär ca 0 kulturkrockar, sammanhållning, gemenskap, trygghet. Det finns ingen rasism då. Inget hat baserad på skillnader. Ingen diskriminering. Ingen segregation. Vad har dagens mångkultur gett oss? En fotbollsspelare vi ska lära oss att tycka om?

"UTAN INVANDRING SKULLE VI ALDRIG HAFT ZLATAN HURR DURRRRR DERP DERPIDY DERP"

 

Men istället har vi ju dagens syn på saken, släng in varenda jävel, i synnerhet analfabeter och stå med pekpinnen på dom som har något negativt att säga till om.

 

Verkligheten är rasistisk.

 

Mona står för en ekonomisk katastrof. En slags naiv idioti som går ut på att ta mer och mer pengar från de som arbetar, för att fortsätta slänga pengar på en misslyckad integration som drivs av naiva fantasier. "MER BIDRAG = MER JOBB"

 

Fredrik är iallafall realistisk, han förstår att man inte kan slänga miljarder kronor till allt och alla som ber om det. Synd bara att det är Rödgrönas starkaste kort, att de kan lova pengar till allihopa och verka snälla, medans Fredrik rakryggat presenterar de ekonomiska förutsättningarna Sverige har och använder det för att på ett realistiskt och ansvarligt sätt hantera situationen.

 

Mona som statsminister, HERREGUD!

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...