GamesDean Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hur svarar ni i telefon? I hemtelefonen svarar jag :Hej det är ***** I mobilen:Tja! eller **** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 hemtelefon: "Ja hallå det är [mitt namn]." Mobiltelefon: oftast det samma av enkelhet, men ibland säger jag något annat beroende på vad det är för person som ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 (redigerat) På hemtelefonen, samt mobilen så svarar jag: Hej, det är [mitt namn]. Svarar aldrig endast "hallå" för jag anser det vara oförskämt och för att andra ska veta vem de kommit till. Redigerat 7 Maj 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hemtelefon:Det är****** Mobiltelefon:Beror på vem som ringer mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Svarar aldrig när det ringen hemma. På mobilen blir det typ "A hallå?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Svarar aldrig på hemtelefonen, på mobilen svarar jag alltid "allå" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hej, Det är ******. Dock så blir det ibland att man bara säger "Hej." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Säger alltid "Hallå?" elak som jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Säger oftast hej på arabiska då det är släktingar oftast som ringer en, när jag förväntar mig samtal ibland blir det hallå. På mobilen så blir det ett hallå också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Säger bara Kaktus. Jag kallas kaktus (och det är upptaget på fuska :( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Jag säger bara *******, mitt namn. Är det mobilen och en kompis ringer räcker det med "Hallå?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Om någon jag känner ringer mig svarar jag då: "Hallå" Annars säger jag mitt namn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.