360Xbox Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hemtelefon: Hej det är Jesper Mobil: Tja eller hej. (man behöver inte säga sitt namn i mobilen för dom vet ju vem som ska svara.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Okänt/dolt nummer: Hallå? (mörk röst) Kompis/familj: Hallå? (vanlig röst) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hallåe?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hemtelefonen: Efternamnet, eller jallå Mobil: Hallå, hej <personens namn>, mmm..., eller Vad vill du mig och mitt liv är ju helt beroende på vem som ringer och vilket humör jag är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Hemtelefon: Ah hej det är --- Mobil: Polisen Gällivare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Hemtelefon: Hej det är Simon Mobil: Tjennnnnare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Hem: Aa hej de är ^(mttnamn) mobilen blir de väl oftast aa hej sen när den som ringer mig säger nåt så blir de tjena (namnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Hemtelefon: Hej det är __ Mobil: aa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Aahej de e Oscar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Telefon: Hej det är ****** Mobil: A Hallå nånting ganska roligt är när min kompis svarar: välkommen till mig det är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Hemtelefon: Säger bara mitt namn. Mobil: ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Hemtelefon: Hallå? Mobil: AA? eller ingenting :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.