Laithean Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag kan hela låten utantill :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag kan hela låten utantill :P oki. Vad bra. Få höra den då..... jag lyssnar..... hhmmmm.... Jag hör dig inte...... Ditt ***** *****.... *visslar oskyldigt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Link he come to town, come to save the princess Zelda.Ganon took her away now the children don't play but they will when Link saves the day.Hallelulija!Now Link fill upp your heart so you can shoot you sword whit power, when you felling all down the fairy come around and you will be brave and not a sissy coward. Now Link have save the day put ganon in his grave so now Zelda is free and a hero shall be Link i think you name shal go down into history. Se jag kan den utantill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Link he come to town, come to save the princess Zelda.Ganon took her away now the children don't play but they will when Link saves the day.Hallelulija!Now Link fill upp your heart so you can shoot you sword whit power, when you felling all down the fairy come around and you will be brave and not a sissy coward. Now Link have save the day put ganon in his grave so now Zelda is free and a hero shall be Link i think you name shal go down into history. Se jag kan den utantill. den är inte så speciel svår att lära sig,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) (son-goten master @ 04/06-2004 16:57:12) Link he come to town, come to save the princess Zelda.Ganon took her away now the children don't play but they will when Link saves the day.Hallelulija!Now Link fill upp your heart so you can shoot you sword whit power, when you felling all down the fairy come around and you will be brave and not a sissy coward. Now Link have save the day put ganon in his grave so now Zelda is free and a hero shall be Link i think you name shal go down into history. Se jag kan den utantill. den är inte så speciel svår att lära sig,,,, Ja, men den är ändå svår. 900 INLÄGG!!!! Redigerat 4 Juni 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Nej den är lättt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag lär plugga in den i hjärnan om jag ska kunna den utantill. Och sjunga den om och om igen. Det lär ta tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag kan lite av den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag kan hela och har kunnat länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag har kunnat den utantill sen....jag minns inte :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag har kunnat den utantill sen....jag minns inte :lol: Jag kan den också utantill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.