derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Men man behöver väl japanska versionen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 quakerfrog säg vilka attacker sonic ahr då ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Ja, vad kan han göra?... Jag vill ha bevis... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Hmm....Vad sägs om detta? http://hkdreamcast.com/supermash-sonic.jpg jag tror det är fake, det står till och med det på bilden men vissa säger att det är sant? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 jag tror att det är fake.... Men det kan ju vara sant... Men jag skulle inte tro det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Hmm....Vad sägs om detta? http://hkdreamcast.com/supermash-sonic.jpg jag tror det är fake, det står till och med det på bilden men vissa säger att det är sant? :blink: Jo, för hur ska det annars påverka läsarna... Står det att det är sant är det oftast falskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) Quakerfrog ljuger.Ingen skulle orka köra så många matcher! Förresten,jag har bevis på att bilden är falsk!All damege är fortfarande kritvit trots att den ligger över hundra på sonic och ness!Vanligtvis blir siffrorna mörkare desto mer damege man har! Redigerat 3 Juni 2004 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 som sagt en fake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Quakerfrog ljuger.Ingen skulle orka köra så många matcher! Förresten,jag har bevis på att bilden är falsk!All damege är fortfarande kritvit trots att den ligger över hundra på sonic och ness!Vanligtvis blir siffrorna mörkare desto mer damege man har! Ja, det brukar ju bli lite rödaktigt. Hur många matcher sa "quakerfrog" att man skulle köra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 777st..... Det står ju på första sidan.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 777st..... Det står ju på första sidan.... 777??!!!! Det var ju inte många. Jag hade väntat mig minst 20000 som ett svar. Jag har ju spelat minst 7000 matcher. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega_man_fann Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 [COLOR=purple]gäsp :zzz: [/color] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg