Kuzune Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Man behäver bara köra 700 för att få G&W och 1000 för Mewtwo. Jag har spelat bara kring 1800. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 [COLOR=purple]gäsp :zzz: [/color] onödigt spamma inte... menar ni 7000 matcher... det emycket! jag har spelat runt 100.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 NEJ! DET GÅR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alla frågar detta. Gubbar som inte går att få som jag hört om: Lugia Master Hand Giga Bowser Toad (svampen) Sonic & Tails Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Kan man få Sonic på Super smash bros melee???????????? :rolleyes: Nej det går tyvär inte!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 NEJ! DET GÅR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alla frågar detta. Gubbar som inte går att få som jag hört om: Lugia Master Hand Giga Bowser Toad (svampen) Sonic & Tails dom gubbarna kan man bara få som trofeer....... Och man kan inte få Sonic!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 nej eller hur, jag menar varför, varför, varför skulle NINTENDO ta med en SEGA gubbe i sitt spel!!?!?!?!? det e ju så sjukt som edt låter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 LOL! Det har inget med saken att göra ens. Det är som att säga: Varför skulle Nintendo vela ha Sonic spelen till sina konsoller. Back 2 Topic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 för de AEGER >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 När kommer folk förstå att det bara finns 25 gubbar? Visst, det finns fejkade bilder som den här... http://www.geocities.com/dewluigi2002/biggie.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Amen suck.. Jag menar, eftersom Nintendo varvade rättigheterna till Sonic efter ssbm skapats.. Så. Ja, ni fattar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Man behäver bara köra 700 för att få G&W och 1000 för Mewtwo. Jag har spelat bara kring 1800. Sonic finns inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | | V .......det är tvärt om :visslar: ....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Va??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg