Moody Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag också har ingen mobil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonne Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 jag tycket att det är så dyrt 15kr för 6 mynt det finns dom som har typ 200mynt det är ju lite överivet :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) tibia suger så ..... hårt man går ju bara run och dödar råttor :angry: på habbo där e mot kan man köpa möbler och fixa ett eget rum :P och jag ska på peka att det e recon: 13-20 år :D så ni era ............. försvinn från mitt inlägg om ni inte e snälla :angry: :angry: SVÄR INTE!!!!!!!! Redigerat 2 Juni 2004 av Fusk Katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 på habbohotel.se finns det ett rum som heter prästbyron där kan man få jobb,gifta sig, byta och det finns frågesport :lol: :lol: Jag ser ingen frågesport, du ser ingen frågesport då så. Frågesporten har försvinnit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Habbo SUGER HÄST B.A.L.L.E Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Habbo SUGER HÄST B.A.L.L.E ignorera förstående inlägg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det är jättedumt att skriva fula ord :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 men habbo hotel s*ger verkligen.. jag var hc i andra dan och JAG VART PORTAD OCH HADE AS MYCKE MÖBLER!!!!!!!! OCH DOM PORTA MIG UTAN ANLEDNING!! :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 men habbo hotel s*ger verkligen.. jag var hc i andra dan och JAG VART PORTAD OCH HADE AS MYCKE MÖBLER!!!!!!!! OCH DOM PORTA MIG UTAN ANLEDNING!! :angry: :angry: :angry: Hur fick du så mycket möbler. Om du köpte dom för egna pengar så var det ganska dumt att dom portade dig. Då har du slängt dina pengar i sjön. Så du försår jagg att du inte gillar Habbo Hotel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 en kille jag känner slösade bort 140kr på det! sen blev han avstängd tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 detta inlägg borde ha låsts för länge sen. den har totalt spårat ur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Dom som varit dumma, ge dom en varning isf? Habbo är skit-dumt. Bara massor som snor och lurr en på massor, fy för dom :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg