Ytterman Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Bryr ni er mycket om vilka kläder ni har på er? Speciella märken o.s.v? Själv är jag ytterst märkesnörd och köper typ bara speciella kläder :P Älskar Converse-grejer, så grymt snygga.. Hur är det med er då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 nae köper det som är snyggt och så för det mesta det snygga och et som passar och är skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 äh det är inget farligt :) Märken gillar jag inte (det går bra med något litet som knappt syns men inte någon som tar upp hela tröjan t.ex. Annars tar jag det som är bekvämt och snyggt gärna lite tecken kanske :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 det är bara ibland jag brur mig om märket men inte så ofta, jag tycker att kläderna ska vara snygga bara! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Nja jag bryr mig inte så mycket om kläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Inte jag heller.. men köper helst Nike eller Adidas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (redigerat) EDIT Redigerat 13 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Tycker inte att märken spelar någon roll.. Men har ganska mkt nike... Hatar JL/WE... någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Nike och Deeone använder jag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 dem här är bästa PEAK l.inderberg o timberland dem ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (redigerat) EDIT Redigerat 13 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag köper inte märkes kläder. Det enda jag brukar köpa inom märkes kläder brukar vara en keps och ett par skor från nike,för jag tycker att d är så bra kvalitet. Annars så köper jag kläder som jag tycker är sköna och snygga och självklart inte är för dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.