Mezox Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Flervariabelanalys blir det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Spela dator såklart. Åka till Turkiet. Kanske ställa upp i SM i rubiks kub. Bada. Kuba. Programmera. Lana. Åka på "En mor till salu" på vallarnas friluftsteater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Moppe, Sola och bada! Skönt med sommar efter en lång vinter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 (redigerat) Ska operera ryggen för Scolios (Krökt/Sne ryggrad), och det är 9 månader rehab på det, så hela sommarn går ju bort, eftersom jag kommer vara väldigt begränsad^^ Men ska ut till Kompisens stuga nån gång iaf (y) Öl och porrfilm ;) Kanske... Redigerat 11 Maj 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Fiska Åka till Norge och fiska. Åka till kusten och fiska och lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Spela dator såklart. Åka till Turkiet. Kanske ställa upp i SM i rubiks kub. Bada. Kuba. Programmera. Lana. Åka på "En mor till salu" på vallarnas friluftsteater. Hur snabbt löser du den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Det vanliga, sitta och no-lifea framför min dator 24/7. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 No idea... Blir väl n00ba gta iv och lana ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 QUOTE( @ 11/05-2010 18:10:16) Det vanliga, sitta och no-lifea framför min dator 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Ingen aning faktiskt... Flytten kommer ju ske direkt efter Kiss konserten. Tror jag ska lära mig nya tricks på min skateboard . köpa nya tröjor,cd skivor, och byxor. Sen ska jag väl inte göra något annat än å lata mej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Antagligen samma sak som vanligt, fast ingen skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Meka bil. Va med polare. Åka till sthlm eller bara dra iväg någonstans med en polare för några dagar. Grilla. Dator. Sen ska jag satsa på att ute och motionera för att få bra kondis. Fick ju fan springa till busstationen för en vecka sen och jag var helt slut efter 4 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.