c3m0t Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Hej , Jo de var såhär att jag tänkte att för att få in lite fler folk på fuska så skulle man kunna få t.ex. 300 FM (bara för att alla ska vilja göra de lixom) när man bjuder in folk. Som de finns på de flesta hemsidorna. Ett förslag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Hej , Jo de var såhär att jag tänkte att för att få in lite fler folk på fuska så skulle man kunna få t.ex. 300 FM (bara för att alla ska vilja göra de lixom) när man bjuder in folk. Som de finns på de flesta hemsidorna. Ett förslag bara. Redan funnits, men blev borttaget pga. misskötsel då några av medlemmarna buggade systemet och fick massor med fuskamynt och varningar borttagna. Om jag inte minns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Fuska har använt sig av en "extralänk" förut. Man kunde få FM, ta bort varningar etc med det. Togs bort för inte så länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Redan funnits, men blev borttaget pga. misskötsel då några av medlemmarna buggade systemet och fick massor med fuskamynt och varningar borttagna. Om jag inte minns helt fel.Ja du minns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Jag tror han mer tänker på RaF alltså att när man har recruitat si och så många personer får man fm fast kan buggas också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Redan funnits, men blev borttaget pga. misskötsel då några av medlemmarna buggade systemet och fick massor med fuskamynt och varningar borttagna. Om jag inte minns helt fel.Ja du minns helt fel. Klart att det är du som kommer och svarar på det han hade skrivit :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Ref-länkar. Lite dubbelmoral att förbjuda ref-länkar här och sedan sprida det på andra sidor^^ Jag är inte helt säker men det kan ha funnits ett sånt här system för länge sen som Critical nämner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Redan funnits, men blev borttaget pga. misskötsel då några av medlemmarna buggade systemet och fick massor med fuskamynt och varningar borttagna. Om jag inte minns helt fel.Ja du minns helt fel. Jo, det var väl kattgruppen som missbrukade funktionen, eller hur Dave? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Friday: Vi pratar om någon gammal ref-länk funktion som kan ha funnits för ~5 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Jag tror inte att det har funnits något sådant refsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Friday: Vi pratar om någon gammal ref-länk funktion som kan ha funnits för ~5 år sen.Mitt fel, tänkte på extralänken då boffa nämnde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) Jo, det var väl kattgruppen som missbrukade funktionen, eller hur Dave?Oavsett vilket funktion du har i åtanke så har jag inget minne av att någon medlem har varken "buggat systemet", fått en massa FM eller fått varningar borttagna genom ett påstått missbruk. Redigerat 13 Maj 2010 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.