Hoppa till innehåll

"inbjudnings Belöning" ^^


c3m0t
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej ,

 

Jo de var såhär att jag tänkte att för att få in lite fler folk på fuska så skulle man kunna få t.ex. 300 FM (bara för att alla ska vilja göra de lixom) när man bjuder in folk.

Som de finns på de flesta hemsidorna.

 

Ett förslag bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej ,

 

Jo de var såhär att jag tänkte att för att få in lite fler folk på fuska så skulle man kunna få t.ex. 300 FM (bara för att alla ska vilja göra de lixom) när man bjuder in folk.

Som de finns på de flesta hemsidorna.

 

Ett förslag bara.

Redan funnits, men blev borttaget pga. misskötsel då några av medlemmarna buggade systemet och fick massor med fuskamynt och varningar borttagna. Om jag inte minns helt fel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Redan funnits, men blev borttaget pga. misskötsel då några av medlemmarna buggade systemet och fick massor med fuskamynt och varningar borttagna. Om jag inte minns helt fel.

Ja du minns helt fel.

 

Klart att det är du som kommer och svarar på det han hade skrivit :_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Redan funnits, men blev borttaget pga. misskötsel då några av medlemmarna buggade systemet och fick massor med fuskamynt och varningar borttagna. Om jag inte minns helt fel.

Ja du minns helt fel.

 

Jo, det var väl kattgruppen som missbrukade funktionen, eller hur Dave?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det var väl kattgruppen som missbrukade funktionen, eller hur Dave?

Oavsett vilket funktion du har i åtanke så har jag inget minne av att någon medlem har varken "buggat systemet", fått en massa FM eller fått varningar borttagna genom ett påstått missbruk. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...