Mezox Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Såhär gör du om du inte gillar personen som sitter bredvid dig på tåget: 1. Ta fram din laptop och sätt på den. 2. Se till att personen bredvid dig ser skärmen. 3. Stäng ögonen och mumla (som om du ber) i ungefär en halv minut. 4. Klicka på följande länk: http://www.thecleverest.com/countdown.swf Jag hoppas att ingen tar illa upp (jag ber om ursäkt om någon skulle göra det). Det var menat som en liten kul grej bara. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Hahaha fan vad torr du är :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Hahaha fan vad torr du är :DTack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Hahaha. Tänk om man sitter brevid en muslim då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Pure Win :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Haha helt epic :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 (redigerat) Ok, fattar nu. Jävlar vad rädd jag hade blivit om jag satt jämte en muslim som hade en laptop som började räkna ner... Redigerat 15 Maj 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Hahaha. Tänk om man sitter brevid en muslim då?Då svarar han "You too buddy? :) " så blir man själv ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 ännu bättre resultat tror jag man får om man vinklar upp skärmen som en skyllt, håller den över huvudet, springer genom tågperrongen och skriker ut några texter på arabiska, helst "Det här är inget farligt, jag bara driver med allihopa, polisen kommer få CP. lolz lolz lolz". Visserligen får man antagligen inte åka tåg då. fast polisbil är rätt kul också. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Fattar inte.Killen som sitter bredvid dig tror att du kommer spränga tåget och blir skraj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Fattar inte.Killen som sitter bredvid dig tror att du kommer spränga tåget och blir skraj. Så han byter plats, vilken kämpe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.