Simple Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Det är ju det som är finheten med tumstockar somm är gjorda av trä...Att dom knäcks på två röda? Pffft... Legohus lät faktiskt ganska mysigt =) Ska kolla upp om jag har tillräckligt med lego. Förövrigt gjorde jag lasersvärdet, men när jag skulle fotografera upptäckte jag att min mobilkamera hade avlidit och jag har ingen annan, så ni får klara er utan bilder :( Pics or it didn't happen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 (redigerat) En parabel :D och sen kanske en hyperbel (men då behöver du nog 2 st). Redigerat 21 Maj 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 http://www.wowhead.com/item=50603#screenshots:id=163216 Där har du något att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Simple: Will try. Mezox: Skriv så en vanlig skåning förstår :( Chordase: Won't do. Lite realism får du fan ha >=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Simple: Will try. Mezox: Skriv så en vanlig skåning förstår :( Chordase: Won't do. Lite realism får du fan ha >=( En parabel är en kurva inom matematiken Och detta är en hyperbel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Det såg inte särskilt klurigt ut. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Det såg inte särskilt klurigt ut. :) men eftersom en parabel skall vara lite u-formad så kan det vara ganska skadligt för stocky eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Det såg inte särskilt klurigt ut. :) men eftersom en parabel skall vara lite u-formad så kan det vara ganska skadligt för stocky eller hur? Han heter inte stocky -.- Ingenting kan vara perfekt, alltså är min parabel lite kantig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Han heter inte stocky -.- vad heter han då :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Han heter inte stocky -.- vad heter han då :huh: Stocke. Det är en viktig skillnad ska du veta, det är som att heta Lina men bli kallad Lisa >=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Han heter inte stocky -.- vad heter han då :huh: Stocke. Det är en viktig skillnad ska du veta, det är som att heta Lina men bli kallad Lisa >=( well duh -.-. det är självklart att det är en viktig skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Stocke är tillbaka! Har lyckats fixa bilder på hur han verkligen ser ut :) http://img816.imageshack.us/img816/2331/dsc00166.jpg http://img823.imageshack.us/img823/6453/dsc00165.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.