Dezen Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Du har blivit lurad :angry: Testa att göra en tavelram av Stocke :) Misstänker att det är en löddning som avlidit, eftersom den slutade fungera i sin orginalform efter jag tappat den i golvet ^^ Tavelram is done. lite tråkigt :( Mer saker som fjärrkontroll, det va skojjigt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Gör en fungerande bumerang :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Med Stocke så kan du alltid ta reda på hur lång en tum är :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Med Stocke så kan du alltid ta reda på hur lång en tum är :) 1 tum = ~2.5 cm :) 93847: Läs tråden, använd hjärnan och gtfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 konstruera denna stol som den lite fetlagda kvinnan så nätt har placerat sin bakdel på. http://upload.snelhest.org/images/100611line.png GTFO serious thread. Cakeguy: Har en trasig fjärrkontroll, så jag kan ju faktiskt testa. Unnamed: INGEN ELD TILL STOCKE! Dirtman: I feel you brother. Same shit, different name. Söker fortfarande efter en bra utmaning till mig och Stocke ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Söker fortfarande efter en bra utmaning till mig och Stocke ! http://bodmas.org/blog/images/PentagonConstruction.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) Söker fortfarande efter en bra utmaning till mig och Stocke ! Realistiska tack. Redigerat 12 Juni 2010 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Bilden visar hur man konstruerar en pentagon från en cirkel. Du kan prova att köra pentagonen bara (en femhörning). Men det kanske är för lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag gillade den med fjärrkontrollen bäst, börjar bli tråkigt att bara vika figurer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Gör en radio eller något :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Hur hade du tänkt att det skulle fungera? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Ungefär likadant som med fjärrkontrollen. Du monterar ner en radio och monterar den i Stocke :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.