Mezox Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Kanske en ficklampa är enklare? Tejpa fast en liten glödlampa och några batterier på Stocke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Hur hade du tänkt att det skulle fungera? ^^med samma princip som fjärren du gjorde. klistra/tejpa fast alla radiokomponenter på din stocke så har du något att lyssna på medan du mäter lite random saker. gör vad du känner, använd fantasin om du över huvudtaget ens har någon. Hehe nej det kan du ju inte ha eftersom du tigger om vår hjälp/våra idéer :D [insert sarcasm here] Jag vet inte vad du har för radio, men min är ganska stor med två högtalare och en antenn. Jag har betydligt mer fantasi än du, om du är här för att lägga spydiga kommentarer så kan du dra. Mezox: Låter faktiskt som en ganska finurlig idé, ska se om jag hittar en ficklampa jag kan leka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 SKA HAN DÖDA STOCKE?!?! ÄR DU HELT FRÅN VETTET? Men seriöst nu för helvete. <_< Det är en jävla tumstock... Om du inte uppskattar simpla nöjen så behöver du inte läsa tråden, gtfo my thread. Dessutom är Stocke av plast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Fanns ens tumstocken 1820? Det är väl bra att man kan nöja sig med simpla nöjen och inte vara så kräsen av sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Rensade tråden på OT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Rensade tråden på OT. Tackar :wub: Jag har en egen liten idé nu faktiskt, det finns väl 12volts batterier? För om det finns det så kan man koppla det till en neonfläkt på någon vänster, som sitter fast på Stocke. Någon som har någon susning om hur det skulle fungera? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Du menar en sån neonfläkt man har i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Du menar en sån neonfläkt man har i datorn? Indeed I do. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Du kan ju testa koppla röd till röd och svart till svart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Du kan ju testa koppla röd till röd och svart till svart :) Tror den har suttit som processorfläkt, är en blå också ^^ Ska klura lite på hur det fungerar, jag återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 (redigerat) Du kan ju ta din tumstock och Köra upp den där bak :D Redigerat 20 Juni 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Jag och min tumstock, Gunnar, brukar vara ute och cykla tillsammans, kanske något för dig och Stocke ? Nu i sommar har jag även tänkt att ta med Gunnar till stranden en dag så att han kan få sola och bada :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.