Ceto Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Tjenare, allesammans, nu är det så att jag har sex och samlevnad i skolan och jag behöver lite hjälp. Vad jag behöver hjälp med : Otrohet - Var tycker du går gränsen för otrohet? Varför är folk otrogna och går det att förlåta någon som har varit det? Berätta vad du tycker och känner kring ämnet. Vänskap - Vad förväntar du dig av en vän? Hur beter sig en bra vän? Ge exempel på minst 5 situationer där du tydliggör hur en vän ska bete sig. Reflektera över hur du gör för att leva upp till dessa krav. Jag har försökt med dessa två punkter och jag lyckas inte eftersom, jag inte kommer på något. Därför behöver jag hjälp. Hoppas att jag får hjälp SNABBT, för jag ska lämna in detta arbete nu på fredag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 I frågorna står det "vad tycker DU..." Behöver jag säga mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Ja, det står du. Men JAG kommer inte på något, så då kan jag kanske få idéer från andra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Vi ska alltså ge dig en idé om vad du själv tycker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Nej, vi ska säga vad vi tycker och göra hans läxa åt honom. Fast det ska vi inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Nej, förfan. Ni ska ge mig förslag, jag kommer inte skriva av er.. Jag kommer att få några ideer från er. Det är inte meningen att ni ska göra detta åt mig. Skriv vad NI tycker! Så kanske jag kommer på något! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Gå in på Flasback, där kan du hitta en helvetes massa trådar om just dom frågorna du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Jag orkar inte leta runt på flashback, kan inte ni bara skriva om vad ni tycker? så jag kan få lite ideer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Idioteque Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Så du är helt likgiltig inför otrohet/vänskap? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Att skriva vad DU tycker är fan den lättaste läxan man kan ha, vad man än skriver så blir det ju rätt, tycker du att otogenhet är när man kollar på en annan person så är det din åsikt likväl om du tycker att gränsen går vid att kyssa någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 24 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Jävlar vilket segt forum. Säger bara tattare. Jag... eh skitsamma så jävla kasst forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Förlåt för att vi inte assisterar dig med världens enklaste uppgift. Du vet inte vad en tattare är, va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg