Hoppa till innehåll

Sex Och Samlevnad


Ceto

Rekommendera inlägg

1.Eftersom det står vad DU tycker så behöver du i princip bara skriva vad som helst. Till exempel, "Jag tycker att otrohet är när man kysser någon annan" och "Jag tycker att en bra vän skall vara snäll, pålitlig och generös."

2. Svara nu på frågorna i uppgiften.

3. ???

4. Profit!

 

När man kan svara vad som helst så är det verkligen inga konstigheter. Om du verkligen inte har en egen åsikt om det här så är det bara och skriva vilken skit som helst.

 

Om någon bad dig skriva ner tio bra filmer, skulle du inte klara av det då? Även om du inte vet vilka tio filmer som är dina favoritfilmer så är det ju bara att skriva ner 10 stycken. Uppgiften du har är exakt samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menart.

Det står ju: Vad tycker DU?

Alltså kan ju du bara skriva typ: Jag tycker otrohet är när man kramar någon. Bara skriv ner lite bs och sen lämna in. För din lärare kan ju inte ge dig underkänt för det är Din åsikt om saken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst darkone

håller med facemeat och guggis. om de vill veta vad DU tycker, så ska du skriva vad du tycker. frågar du oss så är det inte vad du tycker, utan vad vi tycker. och det var inte din uppgift. ditt fail. :_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...