WASD Skrivet 7 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Jag har sommarlov redan, och så viktig är inte chatten >.< Hursomhelst är den online nu för att ni tjatar så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Bara drygt att p12orna postar bögporr såsom böglyften osv :(syftar du på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Jag har sommarlov redan, och så viktig är inte chatten >.< Hursomhelst är den online nu för att ni tjatar så mycket.Du förstår inte hur viktig detta är va? B) Jag kanske joinar ikväll, efter jag har gjort klart min läxa i svenskan- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Bara drygt att p12orna postar bögporr såsom böglyften osv :(syftar du på mig? Nä, det var ett skämt, eftersom det var jag som postade böglyftet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Mitt internet gick precis ner samt att jag ska ut nu så servern kommer inte upp mer ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Bara drygt att p12orna postar bögporr såsom böglyften osv :( syftar du på mig? Nä, det var ett skämt, eftersom det var jag som postade böglyftet. och jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Kommer servern upp idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Neh, från och med nu så är tisdagar WASD Chat-fria dagar. Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte det är speciellt kul att ha servern uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Neh, från och med nu så är tisdagar WASD Chat-fria dagar. Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte det är speciellt kul att ha servern uppe.Allright. Tänkte bara testa (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Neh, från och med nu så är tisdagar WASD Chat-fria dagar. Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte det är speciellt kul att ha servern uppe.Jag skulle inte heller skratta om jag satte upp en server ;) ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Det var ju kul i början eftersom jag lagt ner mycket energi på att koda programmet fast eftersom ni tjatar på att jag ska ha uppe den varje dag börjar det bli långtråkigt. Men jag har tänkt att göra ett 2D MMORPG som projektarbete i 3an och då kommer servern ha ganska bra uptime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Det kan väl knappt märkas om du har uppe servern? Drar den mycket CPU eller ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.