Intense Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Ja, ska ni till DreamHack Summer? Själv så ska jag dit. Första gången. ;) Redigerat 9 Juni 2010 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Nej det ska jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Nope, blir till vintern istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Pff, heck yeah att jag ska dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 No, 'coz I don't want to. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) No No, Krang i sundsvall kanske det blir framöver :) EDIT: Stavade lite fel :P Redigerat 10 Juni 2010 av najzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Pff, heck yeah att jag ska dit!Du är medlem på Hamsterpaj va? OT: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Pff, heck yeah att jag ska dit!Du är medlem på Hamsterpaj va? OT: Nej. Nej, det är jag inte ;) Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Ja, ska ni till DreamHack Summer? Själv så ska jag dit. Första gången. ;) vad är dreamhack? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Ett vääldigt stort lan. OnT: Nej, inte i år. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Nej... gillar inte så stora folksamlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.