Gäst Donald Duck Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 varje gång ser jag nåra skriva det finns såna trådar redan låt bli tråden anmäl bara det står i reglerna.dem som skriver så hela tiden fel forum t.ex bryter mot regler Själva :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 varje gång ser jag nåra skriva det finns såna trådar redan låt bli tråden anmäl bara det står i reglerna.dem som skriver så hela tiden fel forum t.ex bryter mot regler Själva :angry: jag tror att dem flesta anmäler!jag gör det iaf... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag skirev itne så här:LÅS TRÅDEN!!! jag anmäler lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag brukar anmäla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag brukar också anmäla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 jag anmäler ibland fast det har inte blivit så många ggr nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Ibland blir man ju frestad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag brukar anmäla..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Anmäler inte så specielt mycket. Gjorde ett enda fel att jag skrev till dom så jag fick en varning men nu håller jag mig på avstånd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag anmäler . Förut för nåra veckor sen så skrev jag bara och sa "fel forum" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 ok hoppas det fortsätter så att alla anmäler därför jag orkar aldrig anmäla som säger t.ex fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag har aldrig anmält kanske borde börja! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.