zazaza Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) Tjena på er! Jag behöver hjälp vad jag ska ha i min stink!=D och jag tänker inte köpa. Redigerat 13 Mars 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) Behöver hjälp på vad för saker jag ska ha i stinkbomben. detta http://data.fuskbugg.se/skalman01/stink%20bomb%20contents.JPG Redigerat 12 Juni 2010 av 93847 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) Köp en på teknikmagasinet för en tia. Redigerat 12 Juni 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 (redigerat) Köp en på teknikmagasinet för en tia.Det gjorde en i min klass. Sen kastade han den i klassrummet och det stank som fan! xD OnT: Mycket lättare att köpa en. Inte ens dyrt. Redigerat 13 Juni 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Köp en på teknikmagasinet för en tia.Det gjorde en i min klass. Sen kastade han den i klassrummet och det stank som fan! xD OnT: Mycket lättare att köpa en. Inte ens dyrt. Fick han kvarsittning? OnT(ajajaj): Köp en istället. Var du sen kastar den struntar jag i. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Fis i den ? [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Fis i den ? [:Bra förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Köp en ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 De köpta stinkbomberna är det bara amatörer som använder. Har rätt stor erfarenhet av egna stinkbomber. En enlitersförpackning Bravojuice som stod i mitt skåp i två månader luktade inte kardemumma precis. Sedan har jag blandat en egen med två deciliter mjölk och en varmkorv. Ruttnar väldigt effektivt. Innan dess har jag också blandat allt jag kunde hitta i kylskåpet med ett bästföredatum på någon vecka efter tillverkningen, det bådar för snabb ruttningsprocessen. Så ut och gör stinkbomber nu, seså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 De köpta stinkbomberna är det bara amatörer som använder. Har rätt stor erfarenhet av egna stinkbomber. En enlitersförpackning Bravojuice som stod i mitt skåp i två månader luktade inte kardemumma precis. Sedan har jag blandat en egen med två deciliter mjölk och en varmkorv. Ruttnar väldigt effektivt. Innan dess har jag också blandat allt jag kunde hitta i kylskåpet med ett bästföredatum på någon vecka efter tillverkningen, det bådar för snabb ruttningsprocessen. Så ut och gör stinkbomber nu, seså. De flesta föredrar nog stinkbomber som inte är fyllt med bakterier och ruttnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jag tror knappast att de köpta är särskilt nyttiga heller. Men man ska väl inte heller äta dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Nej, men jag tror de är bra mycket bättre än rutten mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.