5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 jag har hejat på portugal sedan 2004, vet inte riktigt. Men jag bara gör det ;)Uh, ännu en fjortis som gillar C. Ronaldo. Mja, hejar egentligen inte på någon speciell. Möjligtvis sämre lag då det är jävligt kul att se de gå vidare. GO GHANA ! Nej, han borde gå och spela in en film :). Det var faktiskt inte han, utan det var mer figo som jag tyckte var bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Nu är med mer eller mindre klart att Argentina går vidare, vilket betyder att Tyskland - Argentina mötet nu är ett faktum. Ville verkligen att Mexiko skulle ta denna match, då de är ett enklare motstånd på pappret (inte mycket att efter, men vem väljer man exakt när ens favoritlag ska spela; Argentina eller Mexiko?) MEN! Om Tyskland spelar lika bra som mot England, eller till och med bättre så kan det gå. Vi Tyskland fans får helt enkelt hoppas på det bästa! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Mitt tv4 la av :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag tror att Tyskland Argentina kommer bli en riktigt spännande match och jag tror att det lag som vinner där går till final jag tror även brasilien kommer lyckas att ta sig dit. Jag tror och hoppas även att Japan kan skrälla sig en bit in i det här vm:et men jag kanske hoppas mer än jag tror haha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Typiskt japanskt är ju att spela enligt boken. Inte så mycket känsla och improvisation i deras spel, och i slutänden så måste det lilla extra finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Keisuke Honda <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Kollar oftast via denna länk: http://www.vm-2010.se/ Aja, ska bli kul och se vad som händer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Brasilien i ledning 2-0 hoppas att jag tippade rätt på det jag skrev :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 3-0 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Japan count on Honda..... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Gissade på 2-0 till Holland igår -_- Nåja, här fick man ju iallafall sig ett gott skratt. Redigerat 29 Juni 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Hur länge håller VM på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.