5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Bläckis har alltid rätt, jag visste hela tiden att tyskland skulle förlora :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Bläckfisken är mäktig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Tippar Paul rätt på bara Tysklands matcher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Hoppas på att Spanien vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Holland kommer krossa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Tippar Paul rätt på bara Tysklands matcher? Han tippar bara på Tysklands matcher. Haha, alla i Tyskland hatar den där bläckfisken nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Semifinalen liknar ju 2006. Tyskland imponerade stort i början, Italien spelade inte så bra fotboll i början precis som Spanien. Men blev krossade på semin. Om nu Spanien tar guld så är det så att Tyskland alltid förlorat mot mästare på senaste tre mästerskapen. 2002 Brasilien-Tyskland Final 2006 Italien-Tyskland Semifinal 2010 Spanien-Tyskland Semifinal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Var det bara jag som fann det väldigt ironiskt när Suarez gestikulerade vilt för att en av Tysklands spelare tog med armen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Yes, Tyskland vann! :) Men matchen var jämn enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Yes, Tyskland vann! :) Men matchen var jämn enligt mig.och bläckfisken hade rätt igen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Vilken jävla bläckfisk talar ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Vilken jävla bläckfisk talar ni om? http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_the_octopus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.