Bullaregott Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 är jag en dålig gamer eller vaddå!!???? jag vil ha fusk! jag dör aaltdi på torsdagen när man har klarat spelet långt! hur gör man för att kallla sin hund oå någon? så att huden attakerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 inne i spelet tryck "shift" och § för att få fram konsollen (tror det har inte spelat spelet) där skriver du "sissy" för att få fuskmode sedan skriver du in en av följande koder Alamode- godmode on Packnheat- alla destruktiva vapen i spelet IamSoLame-alla vapen, full ammo och osynlig eller odödlig(dom stavade fel på sidan jag tog det här ifrån.) mer finns på actiontrip.com.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag har hört att spelet har väldigt mycket po*r i sig och mega mycket våld! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Man kan pissa på folk, som man har dödat med en spade medans man säger något spydigt till den som är död, det är inte snällt barn. och man kan hälla bensin på folk och tutta på dom under en spydig kommentar. Man blir ju rädd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Ja, spelet är dumt! Vad tycker andra om det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jag tycker att d bode vara förbjudet att säljas i svergie och d finns redan en tråd där man berättade vad man tyckte om postal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 postal 2 är värre ön vice city lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 postal 2 är värre ön vice city lätt! vice city är ju rena barnsplete om man gämför med postal 2.jag höll på att spy när jag spelde demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jag tycker det spelet suger rent ut sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) EYY....ni som inte gillar postal 2 (världen bästa spel) behöver inte snacka skit om det...de som gillar den gör det och de som inte gillar borde ta och sluta att snack skit om spelet!! -_- Redigerat 12 Maj 2004 av MARSVINS KUNGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jupp! Postal 2 e kanske blodigt och så, men inget slår det i att avreagera sig :lol: Alla som tycker att det inte borde släppts kan dra åt H_lvete! Nu när "Share The Pain" Expansionen finns e det den bästa shooterna att avreagera sig med i hela världen. Jag säger bara en sak: Running With Scissors e bäst i världen!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 OK, isåfall dra åt H_lvete själv för du kanske inte gillar alla spel och förresten så e inte Postal 2 världens bästa spel... Ni måste vara helt knäppa om att det är världens bästa spel! Ni har hittat på det, för att spelet är ju för 18 år eller nå så då borde ni vara 18 år! PS. Ni drömmer för mycket om att spelet är BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.