WASD Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 De förväntade sig antagligen väldigt lite eftersom jag knappt läst på om det, man kan säga att jag hade nybörjartur. Nästa gång kommer det förvänta sig att det var som första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Nja, jag tror ditt undermedvetna tänkte så här "ZOMG UTANFÖR KROPPEN DET MÅSTE VARA ASHÄFTIGT" och skapade sina förväntningar därefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Det håller jag inte med om. Det var ju mer än tanken som var häftig utan känslorna och allting var underbart. Det är svårt att förstå om man inte upplevt det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Det är svårt att förstå om man inte upplevt det själv.Exakt. Därför låter man fantasin flöda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Hur menar du då? Om man skulle förklara det för någon skulle antagligen deras fantasi flöda, men om man upplevt det själv så är det inte så mycket fantasi inblandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Även om själva upplevelsen skulle skapas av ditt undermedvetna behöver det inte betyda att du inte kan reagera gentemot det som händer själv. Om man tänker på hallucinationer/drömmar så är det ju ens undermedvetna som skapar det man ser, men man kan ändå känna rädsla, glädje, lycka, förvåning o.s.v. gentemot det som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Det håller jag inte med om. Det var ju mer än tanken som var häftig utan känslorna och allting var underbart. Det är svårt att förstå om man inte upplevt det själv.kan man uppleva känslor utan att tänka (överhuvudtaget)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Jag sa inte att jag inte tänkte. Det verkade som att Chagi syftade på att jag tänkte "ZOMG UTANFÖR KROPPEN DET MÅSTE VARA ASHÄFTIGT" och utifrån den tanken fick en känsla av awesomeness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Det var inte du som tänkte, det var ditt undermedvetna. B) Hur menar du då? Om man skulle förklara det för någon skulle antagligen deras fantasi flöda, men om man upplevt det själv så är det inte så mycket fantasi inblandat.Nej, jag menar innan man har den sk "upplevelsen". Redigerat 24 Juni 2010 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Du verkar inte ha så bra koll på detta. Det är upplevelsen som är häftig, inte vad det undermedvetna tänker före/efter upplevelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Det är det undermedvetna som bestämmer häftighetsgraden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Inte helt, och inte jättemycket heller. Men du verkar inte ha så bra koll på detta så i denna tråden kanske det är bättre att du stället frågor istället för att komma med påståenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.