Hoppa till innehåll

Nya Counter-strike: Source


Intense

Vad tycker jag om nya Couynter-Strike: Source  

39 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Alla säger att de e TF helt plötligt? w00t DOD:S Hade det före :P (( Tror jag ))

 

Röstade 1 för nu kommer alla kurdnördar dra från css.

Om du undrar varför vi säger att det är TF, är det för att CSS och TF's Scoreboard är identiska. Och CSS har samma killcam som TF.

 

Ja. Men DOD:S kom ut före TF och det har det exakta scoreboardet osv. Har dock inte spelat nya vers ännu helt så rätta mig om jag e ute och cyklar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej kort sagt... Max tick är nu 66, Bhop servrarna +många andra custom map servers t.ex. ZM,ZE,SURF,Trikz,bhop,Mg osv blev fuckade. Men tror dom har fixat till lite av det nu. Det är en stor orsak till att många börja hata CS:S updaten. Men har vant mig med 66tick nu så jag klagar inte längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, det liknar ju inte alls TF 2... Inte ens TFC eller FF det minsta! Det enda dem har gjort är ju att ÄNTLIGEN uppdatera CS:S till senaste versionen av Sourcemotorn.

 

Gillar uppdateringen, ser mycket snyggare ut; men jag vet inte kanske achievements till CS:S är lite onödigt, men det skadar ju ingen då det inte ändrar spelupplevelsen. Jag tycker även att spelet verkar mycket snabbare nu än förut!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är mycket skönare! Har inga problem med achievements, det får mig bara att spela mer och bli en bättre css spelare! Det är skoj skoj! Bara att det händer för mig att när jag sprayar så blir det spray på marken också. Och så nästan varje gång bomben plantas så blir det ett litet fryslagg. Händer det er? För så var det inte innan för mig. :huh: Annars så är det helt okej! Älskar när C4 Sprängs! ;)

Redigerat av Kira
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...