Nomatic Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 (redigerat) och vad tog du sönder då...?Flera stycken innan har sagt att de bara slår i något med inget om att något har gått i sönder, men ändå så går du på den här stackaren. What's that about? Redigerat 29 September 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Flera stycken innan har sagt att de bara slår i något med inget om att något har gått i sönder, men ändå så går du på den här stackaren. What's that about?Han var den senaste som hade skrivit bara, och jag pallar inte citera massa folk.That's what it's about. Tog förövrigt bort din sjukt dryga font... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 JÄVLA Elite som stog och spawnkillade mig i Firefight Matchmaking i Halo: Reach, kastade Xbox 360-kontrollern in i tv så att den gick sönder lite grann, fast jag fixade den till sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Slog sönder min mus igår så att vänsterknappen inte funkar samt att scrollen slutade funka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Tjaa, min laptop :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Tjaa, min laptop :visslar: *plastdelar med eventuellt metall och lite skräp*Herrejävlar, vad har du gjort med den?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 I ren ilska? Inte troligt, vem tar fram skruvmejslar och annat för att förstöra en dator i ren ilska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Han blev så arg så att han skruvade isär sin laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Försöker kontrollera min ilska, så att jag inte bryter sönder nåt. Har nästan gjort sönder min PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 I ren ilska? Inte troligt, vem tar fram skruvmejslar och annat för att förstöra en dator i ren ilska?Skulle mer tippa på att han skulle försöka meka laptop utan att veta vad han gjorde =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 och vad tog du sönder då...?bordet och batteri luckan på tv dosan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Moget att förstöra sin dator. :) Ont: Bordet brukar få sig ett slag ibland, är inte den som flippar när jag blir dödad osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.