Proccito Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Knappast. Spelar aldrig "team-spel" ensam.Jag syftade mer på att du skällde ut dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Jag syftade mer på att du skällde ut dom :PVarför är han "forever alone" om han skäller ut personerna han spelar med när de gör bort sig? Två bordsskivor från IKEA, ömtålig skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Tycker att ordet "isönder" är intressant. En missuppfattning där man förmodligen blandat ihop orden isär och sönder. Roligt. OnT: Ingenting. Brukar inte bli arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Kan ha råkat ta sönder min ds. Tycker att ordet "isönder" är intressant. En missuppfattning där man förmodligen blandat ihop orden isär och sönder. Roligt.Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 När jag var kanske 7 eller 8 satt jag och spelade GameBoy och min lillebror kom och frågade om han kunde spela spelet jag körde på sin GameBoy. Jag sa nej, det får du inte, och när han frågade varför slet jag hans GameBoy ur händerna på honom och drog den i marken vilket resulterade i en krossad skärm. Min morsa tog ju såklart min ifrån mig och gav den till lillebrorsan, rättvist men jag blev ju såklart ledsen, även om vad jag gjorde var både impulsivt och helt irrationellt. Men så långt tänkte jag inte då. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 När jag var kanske 7 eller 8 satt jag och spelade GameBoy och min lillebror kom och frågade om han kunde spela spelet jag körde på sin GameBoy. Jag sa nej, det får du inte, och när han frågade varför slet jag hans GameBoy ur händerna på honom och drog den i marken vilket resulterade i en krossad skärm. Min morsa tog ju såklart min ifrån mig och gav den till lillebrorsan, rättvist men jag blev ju såklart ledsen, även om vad jag gjorde var både impulsivt och helt irrationellt. Men så långt tänkte jag inte då. :(Jag hatar när folk frågar "varför"Får det varje gång jag ger ett negativt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 Slog ett hål i väggen. Raaage... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 (redigerat) Har slagit i bordet en gång så jag fick blåmärke runt halva handen/handleden och då ramla ett glas i golvet och gick sönder xD Mitt bord är tåligt som tur är :D Redigerat 20 September 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 När jag åter och åter igen dog och var tvungen att köra om hela banan på det där jobbiga Little Big Planet bet jag sönder ett sudd för jag blev så arg. Men sen skrattade jag lite dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 Mitt skrivbord tål allt btw. Ekskrivbord med ca 3.5 cm tjock skiva. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 Jag brukar stapla mina colaburkar på mitt chassi när jag har druckit ur dom, men en gång hade jag satt en halvfull burk på chassit (På toppen av mitt chassi är det en fläkt). Jag satt och spelade HoN och blev fly förbannad och slog hårt som fan i bordet vilket resulterade i att den halvfulla burken vällte och allt innehåll åkte rakt ner i min data. :angry: Inte så smart gjort, datorn slutade funka (duuuh). In på lagning men garantin fanns kvar så tur det. Annars brukar glas osv gå sönder när de ramlar ner från bordet jag slår på. En gång kastade jag min 4x4x4 Rubiks Kub rakt in i väggen med, så det blev 1000 smådelar överallt :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 Jag brukar stapla mina colaburkar på mitt chassi när jag har druckit ur dom, men en gång hade jag satt en halvfull burk på chassit (På toppen av mitt chassi är det en fläkt). Jag satt och spelade HoN och blev fly förbannad och slog hårt som fan i bordet vilket resulterade i att den halvfulla burken vällte och allt innehåll åkte rakt ner i min data. :angry: Inte så smart gjort, datorn slutade funka (duuuh). In på lagning men garantin fanns kvar så tur det. Annars brukar glas osv gå sönder när de ramlar ner från bordet jag slår på. En gång kastade jag min 4x4x4 Rubiks Kub rakt in i väggen med, så det blev 1000 smådelar överallt :_Hur kunde du? D:Det är ju ett så roligt pussel, inte så svårt heller :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.