Hoppa till innehåll

En Simpel Fråga Till Er Som Är 16+


w33L
 Dela

Rekommendera inlägg

Efter ca några månaders inaktivitet (egentligen längre än så) sån har jag en irrelevant fråga till alla 16+ på detta forum.

Detta må inte höra hemma på detta forum men fick ändå tanken när jag gjorde en ny medlem och kollade några trådar.

 

Ni som är 16+, hur kan ni fortfarande sitta kvar på detta forum?

 

Det finns så många mer spelforum med så mycket mer bredd än detta.

Jag förstår inte hur ni orkar sitta kvar och trängas med p12's som inte gör något annat än skapar trådar i Fuska.se om hur man får mer fuskamynt m.m.

 

Diskussion: Varför stanna kvar på fuska.se när det finns bättre sidor?

Jag förstår inte varför det skulle vara en dum tråd, h*n frågar ju bara varför vi fortfarande hönger runt här. Ingenting fel med det såvida h*n inte har en baktanke ; )

 

Många av oss "P16+" har varit här ett bra tag och känner varandra väl. För flera av oss är detta inte bara ett forum, utan även ett ställe där man kan prata om saker och ting som man normalt inte skulle göra det med "nya kompisar" om man nu skulle bli medlem på en annan sida. Jag har varit här i snart 5 år och under dessa år har jag lärt känna sjukt goa och roliga personer.

 

Medlemmarna i Oztown är ett väldigt bra exempel, men det finns även flera utanför detta gruppforum som man betraktar som sköningar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Efter ca några månaders inaktivitet (egentligen längre än så) sån har jag en irrelevant fråga till alla 16+ på detta forum.

Detta må inte höra hemma på detta forum men fick ändå tanken när jag gjorde en ny medlem och kollade några trådar.

 

Ni som är 16+, hur kan ni fortfarande sitta kvar på detta forum?

 

Det finns så många mer spelforum med så mycket mer bredd än detta.

Jag förstår inte hur ni orkar sitta kvar och trängas med p12's som inte gör något annat än skapar trådar i Fuska.se om hur man får mer fuskamynt m.m.

 

Diskussion: Varför stanna kvar på fuska.se när det finns bättre sidor?

Inaktivitet? Du reggade dig idag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter ca några månaders inaktivitet (egentligen längre än så) sån har jag en irrelevant fråga till alla 16+ på detta forum.

Detta må inte höra hemma på detta forum men fick ändå tanken när jag gjorde en ny medlem och kollade några trådar.

 

Ni som är 16+, hur kan ni fortfarande sitta kvar på detta forum?

 

Det finns så många mer spelforum med så mycket mer bredd än detta.

Jag förstår inte hur ni orkar sitta kvar och trängas med p12's som inte gör något annat än skapar trådar i Fuska.se om hur man får mer fuskamynt m.m.

 

Diskussion: Varför stanna kvar på fuska.se när det finns bättre sidor?

Jag förstår inte varför det skulle vara en dum tråd, h*n frågar ju bara varför vi fortfarande hönger runt här. Ingenting fel med det såvida h*n inte har en baktanke ; )

 

Många av oss "P16+" har varit här ett bra tag och känner varandra väl. För flera av oss är detta inte bara ett forum, utan även ett ställe där man kan prata om saker och ting som man normalt inte skulle göra det med "nya kompisar" om man nu skulle bli medlem på en annan sida. Jag har varit här i snart 5 år och under dessa år har jag lärt känna sjukt goa och roliga personer.

 

Medlemmarna i Oztown är ett väldigt bra exempel, men det finns även flera utanför detta gruppforum som man betraktar som sköningar. ;)

 

Couldn't agree more.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter ca några månaders inaktivitet (egentligen längre än så) sån har jag en irrelevant fråga till alla 16+ på detta forum.

Detta må inte höra hemma på detta forum men fick ändå tanken när jag gjorde en ny medlem och kollade några trådar.

 

Ni som är 16+, hur kan ni fortfarande sitta kvar på detta forum?

 

Det finns så många mer spelforum med så mycket mer bredd än detta.

Jag förstår inte hur ni orkar sitta kvar och trängas med p12's som inte gör något annat än skapar trådar i Fuska.se om hur man får mer fuskamynt m.m.

 

Diskussion: Varför stanna kvar på fuska.se när det finns bättre sidor?

Bra fråga faktiskt. Jag stör mig helt enkelt inte på dom yngre s.k "p12:or" etc etc. Skulle dom göra en tråd som folk finner irriterande skrattar jag bara åt det och tänker inte mer på det. Folk som stavar fel? Vem bryr sig? Det finns tillräckligt med internetpoliser som rättar dom så jag behöver aldrig lägga mig i, och har inget intresse för att göra det heller. Hur mycket behöver det påverka mitt liv eller göra min vistelse på fuska tråkig?

 

Jag stannar på Fuska för att för mig är det nostalgiskt. Jag är älgen, älgen är fuska, så har det varit i en del år och så kommer det fortsätta att vara, hoppas jag. :)

 

Dessutom finns det en hel del andra forum jag hänger på så att jag också kan få min dos av den lite mer mognare generationen.

 

Alla har vi varit p12:or. :)

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte varför det skulle vara en dum tråd, h*n frågar ju bara varför vi fortfarande hönger runt här. Ingenting fel med det såvida h*n inte har en baktanke ; )

 

Många av oss "P16+" har varit här ett bra tag och känner varandra väl. För flera av oss är detta inte bara ett forum, utan även ett ställe där man kan prata om saker och ting som man normalt inte skulle göra det med "nya kompisar" om man nu skulle bli medlem på en annan sida. Jag har varit här i snart 5 år och under dessa år har jag lärt känna sjukt goa och roliga personer.

 

Medlemmarna i Oztown är ett väldigt bra exempel, men det finns även flera utanför detta gruppforum som man betraktar som sköningar. ;)

 

 

Bra fråga faktiskt. Jag stör mig helt enkelt inte på dom yngre s.k "p12:or" etc etc. Skulle dom göra en tråd som folk finner irriterande skrattar jag bara åt det och tänker inte mer på det. Folk som stavar fel? Vem bryr sig? Det finns tillräckligt med internetpoliser som rättar dom så jag behöver aldrig lägga mig i, och har inget intresse för att göra det heller. Hur mycket behöver det påverka mitt liv eller göra min vistelse på fuska tråkig?

 

Jag stannar på Fuska för att för mig är det nostalgiskt. Jag är älgen, älgen är fuska, så har det varit i en del år och så kommer det fortsätta att vara, hoppas jag. :)

 

Dessutom finns det en hel del andra forum jag hänger på så att jag också kan få min dos av den lite mer mognare generationen.

 

Alla har vi varit p12:or. :)

Said it all.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter tråden vara uppe, låt det inte spåra ur för mycket bara.

 

Har i alla fall varit medlem sedan fuskarna.nu, innan sidan hette fuska.se och medlem på denna version sedan 2003.

 

En av de största anledningarna att jag är kvar är att det är en IP Board (Invision) och dem gör helt klart de bästa forumen. Klarar inte av "egengjorda" forum som många spelsidor har.

 

Sedan är sidan fortfarande bra med många roliga medlemmar och jag är även moderator vilket jag fortfarande tycker är ett kul jobb ;)

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...