TheGreatest Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Ser ingen anledning till att sluta använda den bara för den har varit lite nere på sistone. De som är 16+ har oftast varit här några år och då sticker man inte för minsta lilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Alla dina exempel var från 2005 utom ett som var från 2008, vad fan säger det om hur sidan är nu? :wacko: EDIT: Hann inte se TheGreatest och Wasds inlägg. Redigerat 26 Juni 2010 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Jag talar för flera, kanske alla stammisar när jag säger; Detta är vårt hem. Fuska är vart vi känner varandra och kan snacka skit mot varandra utan att vi egentligen bryr oss. Mer som ett community, än en sida inriktad bara mot fusk. PS. Organism på fuska.se är min bästa kompis irl, och vi träffades genom själva sidan genom att vi båda producerar musik och vi båda har jävligt mycket gemensamt. Sidan lönar sig, både irl och iil.' btw, jag har vart här i 5 år, jag tror inte jag bara lämnar sådär. :P Redigerat 26 Juni 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Sådana här trådar är dummare än P12'erna som frågar efter FM. Varför tror du de är här? Jo, för att de trivs på forumet och har schyssta kompisar. De tvingas ju inte precis att vara här. Såg CHORDAZBA's inlägg över, mycket bra svar. :) Redigerat 26 Juni 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Sådana här trådar är dummare än P12'erna som frågar efter FM.Nja, att fråga om hur man får FM är ganska korkat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Jag tycker inte att det är en dum tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Sådana här trådar är dummare än P12'erna som frågar efter FM.Nja, att fråga om hur man får FM är ganska korkat... Det är det! Men sådana här trådar är mer korkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Sådana här trådar är dummare än P12'erna som frågar efter FM. Nja, att fråga om hur man får FM är ganska korkat... Det är det! Men sådana här trådar är mer korkade. Nja, det finns ju ingen FAQ som svarar på frågan denna tråd är baserad på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Jag är inte över 16 men jag tänker ändå svara. Fuska är ett andra hem :) Man känner varandra, kan prata om vad fan som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w33L Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Denna trådens syfte var att diskutera och inte smutskasta, och frågan var bara en undran. + att många har gett mig mycket bra svar. Redigerat 26 Juni 2010 av w33L Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) De har ju varandra. :) Redigerat 26 Juni 2010 av HUMPPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Detta forum är som ett hem :) kolla mina trådar när jag var yngre :) lite dumma och onödiga, but we all survived. Jag har varit medlem här i 5år och jag gillar det fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.