Gäst CrazyCake Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Det som förvånar mig är att när andra personer länkar till sin sida och vill ha feedback, då är de flesta fram och sågar direkt. Däremot, när personer med "högre status" på fuska.se vill ha feedback, då fjäskar ni för dem. Designen ÄR inte snygg, den är något av det värsta jag har sett.. någonsin. Man ska vara ärlig, och om sidan inte är snygg, då ska man skriva det. Att sitta och berömma en person pga. att personen i fråga är populär etc. etc., är bara något som personen förlorar på i slutändan. Det är som i verkligheten. Om en person är urkass på att sjunga, inbilla den då inte att söka till idol. Fjäskar jag?Jag tycker att sidan ser fin ut och att det är en bra start. Alla tycker olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Det som förvånar mig är att när andra personer länkar till sin sida och vill ha feedback, då är de flesta fram och sågar direkt. Däremot, när personer med "högre status" på fuska.se vill ha feedback, då fjäskar ni för dem. Designen ÄR inte snygg, den är något av det värsta jag har sett.. någonsin. Man ska vara ärlig, och om sidan inte är snygg, då ska man skriva det. Att sitta och berömma en person pga. att personen i fråga är populär etc. etc., är bara något som personen förlorar på i slutändan. Det är som i verkligheten. Om en person är urkass på att sjunga, inbilla den då inte att söka till idol. Äh du är bara avundsjuk för att WASD är awesome, Henrik. 4 sorters svar i denna tråd:WASDs svar. Konstruktiv kritik. Beröm/"fjäsk", som du uttrycker det. Ditt svar som inte ger ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 (redigerat) Jag har uppdaterat färgerna lite nu... är fortfarande inte riktigt nöjd. Har även fixat CSS. Redigerat 28 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 attacker och monster stulna från wow på WASD RPG, jag fattar inte riktigt. spelar man online med sin karaktär sen eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 attacker och monster stulna från wow på WASD RPG, jag fattar inte riktigt. spelar man online med sin karaktär sen eller något?WASD RPG får du ge feedback för här: http://www.fuska.se/forum/Textbaserat_Spel...va-t126782.htmlOch nej man spelar endast offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Tycker att själva bakgrunden/basen ser bra ut nu, möjligtvis kunde du göra övergången från orangerött till blått lite "längre". Men nu måste du fixa till rutan lite på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Ja så fort mittenrutan inte är ful ska jag fixa bilder istället för text på länkarna under loggan sedan tar jag hand om php. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Ah mina ögon! Starka färger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Lite skeptisk till bakgrunden fortfarande. Det är ju det här med nyanser. Färgerna är fortfarande för starka och övergången mellan det orangea och det blå är för skarp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Så! Nu är bakgrundsbilden okej hoppas jag, jag måste erkänna att den orangea inte blev så bra. Loggan kanske inte passar så bra heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Jag föreslår att du skippa det orangea och bara leker runt med det blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Jag har tagit bort det orangea, tryck Ctrl+F5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.