PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Försök fixas "rutorna" om bildas runt inläggen. Tycker även att du borde fadea ut det blåa så att det blir mjukare. Det är fortfarande väldigt skarpt i mina ögon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Nu börjar jag bli nöjd med mittendelen. http://wasd.nu/ Bara färgerna vid nyheterna som inte är bra också ska jag fixa länkarna med bilder tror jag. Har ni förslag på färger annars? Loggan är lite sådär fortfarande. Som sagt, ta bort rutorna runt inläggen, och även fade'n vid menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Sidan ser ganska mycket bättre ut nu, men det finns fortfarande saker att fixa. Ta bort "rutorna" inläggen (på startsidan). Sen borde du fixa länkarna, det ser väldigt fult/oproffsigt ut att de blir lila när man trycker på dem! Men bakgrunden blev mycket bättre nu! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Så nu ser nyheterna bättre ut :) Kanske fixar något liknande till gästboken också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Nu är sidan mycket snyggare, förut liknande det ju något jag skulle kunna göra (inte bra med andra ord) men nuså :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Ser mycket bättre ut nu! Och jag kunde till och med logga in! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Man kan nu bli medlem på http://wasd.nu! Just nu finns det inga fördelar med att vara medlem förutom att namnet fylls i automatiskt när man ska skriva i gästboken. Fler funktioner kommer senare. Redigerat 29 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Inget vidare botskydd dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Det är ju hur bra som helst. Ingen bot kommer kunna ta sig förbi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Sidan ser faktiskt rätt så bra ut nu. Tänkte bli medlem men jag är en bot så det gick inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jaja, ni som är bottar får väl använda denna länken till hjälp: http://www.wolframalpha.com/input/?i=%28in...n%3D1+to+inf%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Uh, byt färgen inuti "WASD Hemsida". Syns ju knappt vad det står. (Överdrift) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.