Hoppa till innehåll

Den Mest Irriterande Skitungen Som Finns


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

men jag har problem just med stavning och punkter i skolan håller på att jobba med det nu

 

Det måste du verkligen fixa. Märker du inte att det är det som gör så alla tycker att du är en P12?

 

Beteendet också...

 

Men allt de där kommer fixas när du har kommit in i målbrottet( Tror jag, jag är inte expert på sånt, själv är jag 12 år :S. Men det sägs att beteendet ändras när du har kommit in i målbrottet)

Vrf skulle nånting ändras när du kommer in målbrottet? det ända som ändras är rösten. Idiot fan skriv inte om saker du inte vet nått om. <_<

 

Du är själv 11 år, skriv inte saker du inte vet något om.

 

 

Tyvärr, så kom jag in i målbrottet när jag gick i 5:an.

 

Tyvär!? Det är ju coolt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Alltså när man har kommit in i målbrottet/puberten så förändras ditt beteende, en gång var du kanske en glad busig kille, men senare blir du mer seriösare, mer irriterad.

Nja, när man kommer in i målbrottet kan man bli mer lättretlig, men mogenhet i allmänhet har då fan inget med varken kropp eller ålder att göra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allt som har hänt i denna tråd:

 

-Jag postade filmen

-Några började prata om den

-fable1 skröt om det han hade fler spel

-Alla började klaga på att han nu skröt

-fable1 kom med konstiga svar som var väldigt konstigt skrivna

-Alla fortsatte att klaga på han

-Jag säger till fable1

-Han fortsätter

-Jag säger till igen

-Han förlåter

-Nån kom med att han kommer bli mognare i målbrottet

-Alla börjar klaga på att det är i puberteten det är man blir mognare

-Alla började prata om när dom kom i puberteten/målbrottet och vad som händer då

-Jag skriver detta

 

Seriöst, ni kan ta den diskussionen någon annanstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allt som har hänt i denna tråd:

 

-Jag postade filmen

-Några började prata om den

-fable1 skröt om det han hade fler spel

-Alla började klaga på att han nu skröt

-fable1 kom med konstiga svar som var väldigt konstigt skrivna

-Alla fortsatte att klaga på han

-Jag säger till fable1

-Han fortsätter

-Jag säger till igen

-Han förlåter

-Nån kom med att han kommer bli mognare i målbrottet

-Alla börjar klaga på att det är i puberteten det är man blir mognare

-Alla började prata om när dom kom i puberteten/målbrottet och vad som händer då

-Jag skriver detta

 

 

Seriöst, ni kan ta den diskussionen någon annanstans.

 

 

:cool:

 

angående filmen:

Som någon nämnt innan så är han inte värd att äga ett 64 pokemon edition ;O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allt som har hänt i denna tråd:

 

-Jag postade filmen

-Några började prata om den

-fable1 skröt om det han hade fler spel

-Alla började klaga på att han nu skröt

-fable1 kom med konstiga svar som var väldigt konstigt skrivna

-Alla fortsatte att klaga på han

-Jag säger till fable1

-Han fortsätter

-Jag säger till igen

-Han förlåter

-Nån kom med att han kommer bli mognare i målbrottet

-Alla börjar klaga på att det är i puberteten det är man blir mognare

-Alla började prata om när dom kom i puberteten/målbrottet och vad som händer då

-Jag skriver detta

 

 

Seriöst, ni kan ta den diskussionen någon annanstans.

 

 

:cool:

 

angående filmen:

Som någon nämnt innan så är han inte värd att äga ett 64 pokemon edition ;O

 

får jag fråga varför den konsollen är så speciel? Redigerat av Jonas_95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

men mogenhet i allmänhet har då fan inget med varken kropp eller ålder att göra.

Skitsnack och lögner. Det står skrivet att den som är gammal är mer vis, för den har mer erfarenhet och är därför mer vis och därmed mer mogen, detta är ett obestridligt faktum. Har inget med kroppen att göra? Att mognad inte har något med kroppen att göra är också lögner från din sida, hjärnan tillhör kroppen och det är ditt psyke och din erfarenhet som utgör mognaden, denna finns i hjärnan i form av materia och tillhör därför din kropp.

 

Sök Sanningen, ljug ej och sök Frälsningen så skall du bli belönad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu har jag läst igenom tråden och jag tycker ni ska vara snälla mot fable1 han är faktiskt en rolig medlem som har mer spel än han i filmen i första inlägget fable1 ville bara säga hur många spel han hade han ville inte skryta det var bara ni som tolkade det så så sluta tjata på fable1 för han är en rolig medlem

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skitsnack och lögner. Det står skrivet att den som är gammal är mer vis, för den har mer erfarenhet och är därför mer vis och därmed mer mogen, detta är ett obestridligt faktum.

Du säger det som att alla som har samma ålder har samma erfarenheter, vilket bara inte är sant.

 

Sök Sanningen, ljug ej och sök Frälsningen så skall du bli belönad.

Aight, ska försöka. Tack för tipset. :)

 

nu har jag läst igenom tråden och jag tycker ni ska vara snälla mot fable1 han är faktiskt en rolig medlem som har mer spel än han i filmen i första inlägget fable1 ville bara säga hur många spel han hade han ville inte skryta det var bara ni som tolkade det så så sluta tjata på fable1 för han är en rolig medlem
exakt han sa ju bara att ungen i filmen är sämre så sluta hacka på fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch, var inte så otrevliga. Se det mer som dagens underhållning.

 

nu har jag läst igenom tråden och jag tycker ni ska vara snälla mot fable1 han är faktiskt en rolig medlem som har mer spel än han i filmen i första inlägget fable1 ville bara säga hur många spel han hade han ville inte skryta det var bara ni som tolkade det så så sluta tjata på fable1 för han är en rolig medlem

 

Hm, jag finner en koppling. En väldigt lustig sådan.

Redigerat av Skillet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Du säger det som att alla som har samma ålder har samma erfarenheter, vilket bara inte är sant.

En vis man som moses av flera hundra års åldrande har mer erfarenhet än ett spädbarn eller du, begå inte hybris och tro att du är vis vid din ålder.

 

Den Heliga Skrifts sanning.

 

I vardaglig användning av ordet "kropp" i argumentationssammanhang om människan så exkluderas hjärnan specifikt i de flesta fallen.
Det har jag aldrig varit med om och jag har mer erfarenhet av argumentation än du som återigen kommer med lögner och påståenden som är falska. Sedan bryr jag mig inte om vad du definerat som "argumentationssammanhang", jag går efter vetenskapliga termer även om du snackar skit. Dina erfarenheter är dina minnen och dina minnen är molekyler och kemiska reaktioner i din hjärna, ska du exkludera alla molekyler ur kroppen också?

 

Sonens frälsning och må han utvidga din dvärglika hjärna.

 

EDIT: Citationsfel.

Redigerat av Jesus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...