Touchmagic Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Gears of War 2. enough said Nuff sed? o Ao Och hur fan tänker du då? GoW 2 är så dåligt på så många sätt. OT: Har redan sagt de bästa till 360, bäst någonsin är som alltid Silent Hill 2. multiplayer ja, men Horde och Campaign är det bästa jag spelat. tror jag har spelat om campaign 10 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Måste fan säga att GTA IV är det bästa spel jag kört. Kanske inte längre, men det har för mig varit kul i 1½ år. Storyn var riktigt kul, och multiplayern rockade fett. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Red Dead Redemption, storyn våldtar allt! Multiplayer är också helt okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJokker Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Hm.... RED DEAD REDEMPTION är det bästa ja kört på 360! Storyn fängslade mig helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Halo Combat Evolved. Brukar spela det på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Kostar det typ 1400p eller något sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Kostar det typ 1400p eller något sånt?Om du menar Halo så vet jag inte för jag använder Xbox skivan när jag spelar det på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Gears of War 2. enough said Nuff sed? o Ao Och hur fan tänker du då? GoW 2 är så dåligt på så många sätt. OT: Har redan sagt de bästa till 360, bäst någonsin är som alltid Silent Hill 2. multiplayer ja, men Horde och Campaign är det bästa jag spelat. tror jag har spelat om campaign 10 gånger Men herregud. Kan hålla med om att Horde är kul, men det blir tröttsamt ganska snabbt. Kampanjen är sämre än den i ettan, karaktärerna är sjukt tråkiga och hela grejen är rätt sopigt regisserad, ärligt talat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Gears of War 2. enough said Nuff sed? o Ao Och hur fan tänker du då? GoW 2 är så dåligt på så många sätt. OT: Har redan sagt de bästa till 360, bäst någonsin är som alltid Silent Hill 2. multiplayer ja, men Horde och Campaign är det bästa jag spelat. tror jag har spelat om campaign 10 gånger Men herregud. Kan hålla med om att Horde är kul, men det blir tröttsamt ganska snabbt. Kampanjen är sämre än den i ettan, karaktärerna är sjukt tråkiga och hela grejen är rätt sopigt regisserad, ärligt talat. not in my opinion ^^ just nu är horde roligare än innan, x8 XP + wave 1-9,11-19,21-29,31-39,41-49 bara tickers, 10,20,30,40,50 bara boomers :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Assassins Creed 2. Iallafall före man klarat storyn. Samma, men det blev tråkigare när man klarade ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Men herregud. Kan hålla med om att Horde är kul, men det blir tröttsamt ganska snabbt. Kampanjen är sämre än den i ettan, karaktärerna är sjukt tråkiga och hela grejen är rätt sopigt regisserad, ärligt talat. GoW 1,2 har haft den bästa storyn i spel på länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.