Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Synd att det ligger så långt bort. Annars hade jag nog kommit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Synd att det ligger så långt bort. Annars hade jag nog kommit :( Japp, 100 mil+ för mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Synd att det ligger så långt bort. Annars hade jag nog kommit :( Japp, 100 mil+ för mig :( vart bor du då? Jag bor i hälsingland så ganska långt för mej så kommer troligen inte om det inte är under veckan jag ska till min morbror i borås!?!?! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag hade lätt kommit, men eftersom min skola börjar 24 så... Ska ner till Göteborg nästa vecka i 3-4 dagar kom jag på nu, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Fan att det skulle vara så långt borta. Och i början av september ska jag ändå åka ner en bit, synd att det inte var då. :P Synd att det ligger så långt bort. Annars hade jag nog kommit :( Japp, 100 mil+ för mig :( Det är väl inte över 100 mil? Till Stockholm är det ju typ 90. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Fan att det skulle vara så långt borta. Och i början av september ska jag ändå åka ner en bit, synd att det inte var då. :P Synd att det ligger så långt bort. Annars hade jag nog kommit :( Japp, 100 mil+ för mig :( Det är väl inte över 100 mil? Till Stockholm är det ju typ 90. Eller? Det är runt 40 mil från Göteborg till Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Okej, men det blir väll inte 40 mil längre om man startar från Luleå? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Okej, men det blir väll inte 40 mil längre om man startar från Luleå? xDGeografi har aldrig varit min starka sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Hade lungt kommit och jag nu inte hade bott i Västerbotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag tror jag håller mötet Fredag, 27e augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Fan, bor på andra sidan Sverige (inte Stockholm). :/ De e ju la förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 inb4 nästa "jag skulle kommit om jag inte bodde så långt bort" När ska mötet vara? Min skola slutar som senast 15:20 och då är det under 20 minuter buss dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.