WASD Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Om många föreslår en annan tid blir det väl så. Jag kan nästan närsomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 emogräset, är det det där vid hjulet? Haha, rofl! Vart ligger det? XD Denna gräsplätten är det. http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=57....mp;t=h&z=19 Om man går mot hjulet ser man den direkt. Hjulet finns inte med på den kartan. Okok, tack! Blir la att åka ner, men varför just 28? Kör det på sommarlovet så har dom flesta tid? Dom flesta fuskarna är ute och reser eller har egna planeringar.En helg exakt när skolan har börjat är perfekt då alla är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Dom flesta är hemma dom 2-3 sista veckorna på sommarlovet, och på skoltid så har vi i Stockholm inte tid att komma ner, osv..;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Låter bra, kommer vara med såvida inget akut uppstår. vart är emogräset? vet vad emotrappan är men emogräset har jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Låter bra, kommer vara med såvida inget akut uppstår. vart är emogräset? vet vad emotrappan är men emogräset har jag missat? http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1759632 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Jag förstår inte vad som är så emo med den. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Kommer inte. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Kommer inte. :) Läs första inlägget :) OnT: KANSKE KANSKE kommer om jag ska ner till Göteborg den vecka, inte hundra men ska ner runt 20:de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Skulle ju vara grymt kul, men Göteborg ligger en bit härifrån :/ Kanske kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Läs första inlägget :) Läste allt dravel från början. Ville bara förtydliga min icke-närvaro på ert lilla teparty. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Läs första inlägget :) Läste allt dravel från början. Ville bara förtydliga min icke-närvaro på ert lilla teparty. :) Förmodligen för att du blev ägd i din förra tråd, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Läs första inlägget :) Läste allt dravel från början. Ville bara förtydliga min icke-närvaro på ert lilla teparty. :) Håll spammet borta, är du snäll.Skulle verkligen vilja ha en spamfri tråd angående detta. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.