WASD Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Jag kan närsomhelst i alla fall. Helst inte tidigare än 14:00 så jag måste gå upp innan normal tid och inte sent på kvällen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(Gör som WASD sa, starta det i Stockholm! Men om du hittar ett par ankor i Stockholm, tveksamt?! Jag kommer lätt förbi, även fast jag är en katt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(Gör som WASD sa, starta det i Stockholm! Men om du hittar ett par ankor i Stockholm, tveksamt?! Jag kommer lätt förbi, även fast jag är en katt då. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :( Gör som WASD sa, starta det i Stockholm! Men om du hittar ett par ankor i Stockholm, tveksamt?! Jag kommer lätt förbi, även fast jag är en katt då. :huh: Haha du misstolkade det där va? :D Syftade på att jag var med i Kattgruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Jag kommer nog inte. Men det hade varit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :( Gör som WASD sa, starta det i Stockholm! Men om du hittar ett par ankor i Stockholm, tveksamt?! Jag kommer lätt förbi, även fast jag är en katt då. :huh: Haha du misstolkade det där va? :D Syftade på att jag var med i Kattgruppen. Ja men vad har det med något att göra? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :( Gör som WASD sa, starta det i Stockholm! Men om du hittar ett par ankor i Stockholm, tveksamt?! Jag kommer lätt förbi, även fast jag är en katt då. :huh: Haha du misstolkade det där va? :D Syftade på att jag var med i Kattgruppen. Ja men vad har det med något att göra? :wacko: Rhino skulle skapa ett möte för "Ankgruppen" i Stockholm, och jag sa att jag skulle komma ÄVEN fast jag inte är medan i deras grupp? Eller har jag misstolkat allt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Varför bor halva Fuska i Göteborg? :angry: För att Göteborg är Awesome. Kanske kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Blir det bara mindre och mindre eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 har det inte lagts ner? jag hade för mig att jag hörde att hela projektet hade lagts ner? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 CHORDAZBA skrev till admin för typ, över 2 veckor sen att han ville ha tråden låst. Men vi vet ju hur lång tid det tar för admin att svara på PM. Jag funderade på att ta hand om det annars, vemsomhelst kan göra det egentligen. Alla som kommer borde vara delaktiga och ha förslag på aktiviteter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 CHORDAZBA skrev till admin för typ, över 2 veckor sen att han ville ha tråden låst. Men vi vet ju hur lång tid det tar för admin att svara på PM. Jag funderade på att ta hand om det annars, vemsomhelst kan göra det egentligen. Alla som kommer borde vara delaktiga och ha förslag på aktiviteter. Varför anmälde han bara inte sitt första inlägg då så en mod kunde låsa den? Varför las mötet ner då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.