Raptomex Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Ja, fuskar på counter strike 1.6 och gjort det nu i 3-4 månader. Har ej blivit bannad ännu. Idiot, hur vågar du? :o Vad är ditt STEAMID? Bryr mig inte i om jag blir bannad, har 3 andra cs 1.6 konton. Men vill se vilka servers du har lyckats bli bannad från, ;) Har inte blivit bannad på några serves ännu. :P Man "döljer" ju fusket, det är inte så att jag kör med aimbot, siktar genom väggar osv. ;) Man spelar ju lite diskret. Haha jodå men fuska är ändå lame :/ Förbannat roligt skulle jag kalla det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Förbannat roligt skulle jag kalla det. :P Inte om du är admin -.-" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Mjo, testade wallhack en gång men det kändes bara så fel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Nej, never. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Ja jag har fuskat för att testa hur det är att fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Ja,på min kompis acc :P Men det sög. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Blev VACbannad på min brors acc. Yeey :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Fuskar bara för skojs skull mot bottar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Fuskar bara för skojs skull mot bottar ;) #Börjat med det också yeey ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Blev bannad på spelarenan 1 år för WH och VAC bannad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Blev bannad på spelarenan 1 år för WH och VAC bannad...Trodde inte Jesus bröt mot regler! OnT: Nä! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg