torsktrynet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Spaken blir så efter ett tag. Särkilt om man hanterar den ovarsamt. Man behöver inte ha spelat mycket. Min kontroll är typ 3 år och spaken funkar finfint men min kompis har haft det i lika länge och hans spak funkar knappt så de e la ganska olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Min handkontroll fungerar inte som den skall.....kan nästan inte ens springa fort på Zelda:( *Så mkt har jag ju inte spelat heller* Kan man laga det på ngt sätt eller måste man plocka fram reserven?? köp bara en ny joystickmodul... Joystickmodul kolla mer där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 samma fö mig,men jah ha 2 reserver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 jag har redan köpt såna och de är riktigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Nu funkar den som den skall igen så var nog det där med att jag startat i ett visst läge:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Va va felet,va de spaken som va sönder? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 går den automatiskt är det bara att trycka L + R + Start samtidigt...då blir den neutral Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 vet ej va som va felet...vet bara att den är normal igen nu så:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 om du svänger styrspaken när spelet sätts på kommer den gå att gå automatiskt åt det hållet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 om du svänger styrspaken när spelet sätts på kommer den gå att gå automatiskt åt det hållet Coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 nja...snarare jobbigt... men händer det är det bara trycka L + R + Start samtidigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Bra att det finns en annan lösning istället för att starta om spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg