CHORDAZBA Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Tjenis penis, det är så att jag har precis fixat en preview på min senaste låt. Den är inte klar än och release blir nog i Augusti eller kanske senare. Vill ha feedback och hjälp jätte gärna till, säg till vad du inte gillar så kan jag fixa det till release. Tackar och bugar, CHORDAZBA aka Karo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Inte så pjåkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Den var väll bra.. Lite mera PRAT om du fattar vad jag menar asso att du lägger in lite Musik i det asso att nån säger något eller sjunger något som i början fast i sången Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 6 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Den var väll bra.. Lite mera PRAT om du fattar vad jag menar asso att du lägger in lite Musik i det asso att nån säger något eller sjunger något som i början fast i sången Du menar vocaler?Varför skulle jag vilja ha något sådant? Meningen med hardstyle är ju att man ska njuta av melodin och kicken och inte att någon jävla kärring ska sjunga. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Låter jävligt bra! :) Kanske lite seg.. eller jag vet inte :P Jag tror jag skulle gilla den mer om det var lite mer speed hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 6 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Låter jävligt bra! :) Kanske lite seg.. eller jag vet inte :P Jag tror jag skulle gilla den mer om det var lite mer speed hehe. Håller faktiskt med, ibland känns låten lite slö, ska fixa till den. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Låter bra! Gillar hur den byter på 1:20, men inte "dunk dunk" efteråt. Men annars var det jävligt bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Låter bra! Gillar hur den byter på 1:20, men inte "dunk dunk" efteråt. Men annars var det jävligt bra gjort! Jag hör ingen brytning på 1:20 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Låter bra! Gillar hur den byter på 1:20, men inte "dunk dunk" efteråt. Men annars var det jävligt bra gjort! Jag hör ingen brytning på 1:20 :S Då är du tondöv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) Låter bra! Gillar hur den byter på 1:20, men inte "dunk dunk" efteråt. Men annars var det jävligt bra gjort! Jag hör ingen brytning på 1:20 :S Då är du tondöv? nää :lol: Nu hörde jag. :huh: Redigerat 6 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Hur gör du sånt hära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.