kaerLek Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Försök tänka på det noggrant och försök få fram vad du ska göra. Det brukar jag göra med problem, situationer eller helt udda saker. Numero 2 på toa? :huh: Hur menar du nu? :o Jajjmen, nu ska ja fan ta mej försöka gå vidare =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Jag är glad att du går vidare. Jag känner inte dig eller någon annan på fuska.se men jag är en väldigt omtänksam person :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Jag är glad att du går vidare. Jag känner inte dig eller någon annan på fuska.se men jag är en väldigt omtänksam person :)Jag känner dig. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaerLek Skrivet 3 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Jag är glad att du går vidare. Jag känner inte dig eller någon annan på fuska.se men jag är en väldigt omtänksam person :)Jag känner dig. ;) Ja, men det komme rbli att jag faller tillbaka, tänker på honom varje jävla dag :S gosh... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Jag är glad att du går vidare. Jag känner inte dig eller någon annan på fuska.se men jag är en väldigt omtänksam person :) Jag känner dig. ;) Ja, men det komme rbli att jag faller tillbaka, tänker på honom varje jävla dag :S gosh... Jobbigt. Du får hitta på något att göra. Springa eller skaffa ett jobb. Sen så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaerLek Skrivet 5 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Jag är glad att du går vidare. Jag känner inte dig eller någon annan på fuska.se men jag är en väldigt omtänksam person :) Jag känner dig. ;) Ja, men det komme rbli att jag faller tillbaka, tänker på honom varje jävla dag :S gosh... Jobbigt. Du får hitta på något att göra. Springa eller skaffa ett jobb. Sen så! Springer gör jag redan, och jobb har jag :) ska utomlands om 1,5 vecka också.. hihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Håll dig i skinnet om du ska till Rhodos eller Malta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaerLek Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Håll dig i skinnet om du ska till Rhodos eller Malta. Yes i will :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Eller sprid ett falskt rykte om hans nya flickvän(om han har en) och då gör han slut med henne så han åtminstone singel i alla fall =) Fast det är ju om du verkligen vill ha honom. Om det inte är så ska du skita i honom, han verkar ju vara en elak kille varför ha honom?? Redigerat 11 Augusti 2010 av LOLOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igenJa, ge honom en avsugning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igenJa, ge honom en avsugning. Friday har åter igen koll på läget. (H) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igenJa, ge honom en avsugning. Hahahah :D så jävla cleant svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg