ExorZ Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 har ja inte större chans om ja skiver innan festivalen Nja, han glömmer de eller super mera och glömmer de, hellre när han nyktrat till :) Ja, jag kanske kan skriva till han när han kommer hem fråga hur festivalen var osv.. : (?) Är såjävla irriterad att han inte kan ta en diskussion face2face... efter allt ja gjort... Lånat ut bilen typ varje dag, han har ej behövt betala bensinpengar.. han fick bo hos mej o äta gratis ta vad han ville när han ville.. Han fick massa saker, en rakapparat, en skjorta, en t-shirt- en fotbollsmatch betalad biljett resa dit o hem, hans syster fick en sprillans ny mobil eftersom ja skulle köpa en ny skulle fått 1000 kr för den fick inte ett spänn :S Fan handlar inte om att ja vill ha saker av han men lite kan han väl ställa upp o iaf prata med mej.. fan ska han straffa mig länge på detta sätt :S :( blir tokig... o mina tanker m va han gör nu, ligger i ett tält o har sex :( BLÖ Jo, bäst hade varit och fråga hur festivalen var, så att du har en anledning att skriva till honom, annars kan han bara försöka kontra de med nå "Vi har ju inget att snacka om längre" eller nått. Men eftersom han har skrivit att han mådde dåligt när han läste din blogg, för en tag sen, så bryr han sig fortfarande. Försök också att inte skriva då han har polare där, då kan han inte gå så "emotionell" osv. Testa bara fråga hur festivalen var, se hur han reagerar på att du frågar de, om det är vänligt så kan du fortsätta fråga, men om han fryser ute dig direkt du frågar så är de nog inte mycket till idé. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaerLek Skrivet 15 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 har ja inte större chans om ja skiver innan festivalen Nja, han glömmer de eller super mera och glömmer de, hellre när han nyktrat till :) Ja, jag kanske kan skriva till han när han kommer hem fråga hur festivalen var osv.. : (?) Är såjävla irriterad att han inte kan ta en diskussion face2face... efter allt ja gjort... Lånat ut bilen typ varje dag, han har ej behövt betala bensinpengar.. han fick bo hos mej o äta gratis ta vad han ville när han ville.. Han fick massa saker, en rakapparat, en skjorta, en t-shirt- en fotbollsmatch betalad biljett resa dit o hem, hans syster fick en sprillans ny mobil eftersom ja skulle köpa en ny skulle fått 1000 kr för den fick inte ett spänn :S Fan handlar inte om att ja vill ha saker av han men lite kan han väl ställa upp o iaf prata med mej.. fan ska han straffa mig länge på detta sätt :S :( blir tokig... o mina tanker m va han gör nu, ligger i ett tält o har sex :( BLÖ Jo, bäst hade varit och fråga hur festivalen var, så att du har en anledning att skriva till honom, annars kan han bara försöka kontra de med nå "Vi har ju inget att snacka om längre" eller nått. Men eftersom han har skrivit att han mådde dåligt när han läste din blogg, för en tag sen, så bryr han sig fortfarande. Försök också att inte skriva då han har polare där, då kan han inte gå så "emotionell" osv. Testa bara fråga hur festivalen var, se hur han reagerar på att du frågar de, om det är vänligt så kan du fortsätta fråga, men om han fryser ute dig direkt du frågar så är de nog inte mycket till idé. Tack :) Nej, du har nog jävligt rätt där... saken är ju den att min polare ( som är hans kusin) har ju sagt att jag inte ska kontakta honom :S och då känns det ju skit om jag gör det men samtidigt så är det ju mellan mig o mitt ex och inte mellan mig o min kompis :S men ja vill liksom inte få mera skit :S skicka sms till polaren igår men hon svarade inte ens :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Tack :) Nej, du har nog jävligt rätt där... saken är ju den att min polare ( som är hans kusin) har ju sagt att jag inte ska kontakta honom :S och då känns det ju skit om jag gör det men samtidigt så är det ju mellan mig o mitt ex och inte mellan mig o min kompis :S men ja vill liksom inte få mera skit :S skicka sms till polaren igår men hon svarade inte ens :(Mjo men som du säger, det är ju ditt liv och även om hon råkar vara kusin med honom, så är de ju ditt förhållande, inte hennes. Du ska dock försöka att inte trampa för på många tår, om kusinen blir riktigt irriterad på att du försöker kontakta honom gång på gång så måste du prioritera, henne eller killen som dumpa dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaerLek Skrivet 15 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Tack :) Nej, du har nog jävligt rätt där... saken är ju den att min polare ( som är hans kusin) har ju sagt att jag inte ska kontakta honom :S och då känns det ju skit om jag gör det men samtidigt så är det ju mellan mig o mitt ex och inte mellan mig o min kompis :S men ja vill liksom inte få mera skit :S skicka sms till polaren igår men hon svarade inte ens :(Mjo men som du säger, det är ju ditt liv och även om hon råkar vara kusin med honom, så är de ju ditt förhållande, inte hennes. Du ska dock försöka att inte trampa för på många tår, om kusinen blir riktigt irriterad på att du försöker kontakta honom gång på gång så måste du prioritera, henne eller killen som dumpa dig? Jo, men precis... saken är den att vi är inte ens kompisar länge :S hon har inte snackat med mej sedan förra helgn då hon blev grinig på mej... försökte ta kontakt med henne igår ... och skrev till henne men fick ingen reaktion ... hon svarade inte ens :S så allting känns hopplöst.... Skrev liksom, att jag förstår att du är besviken på mig, eftersom jag sagt att jag inte ska kontakta honom och så gjorde jag det ändå, jag svek ett löfte och förstår dig verkligen.. Jag är ledsen att det har blivit såhär :( jag skäms o mår jätte dåligt över att jag har svikt dig.. Killen är ju på festival just nu så honom har jag inte ens tänkt att kontakta... utan honom lär jag inte heller våga höra av mig till för då blir de väl bara värre ändå :S men han har ändå visat båda signalerna så därför är det som gröt i huvudet på mig just nu.. blir inte klok på något längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaerLek Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Nu har han kommit hem ifrån festivalen :S han är inne på msn MEEEEEEN ska jag skriva eller ska jag ge honom ännu mera tid? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Skriv. Visa hur desperat du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaerLek Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Skriv. Visa hur desperat du är. Kul.... jag mår faktiskt as dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Och inte blir det bättre av att du sitter och rullar tummarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Måste faktiskt hålla med. Sluta dalta och skrid till verket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaerLek Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Måste faktiskt hålla med. Sluta dalta och skrid till verket. Nej, det kanske det inte blir... men jag vet inte hur jag ska böja.. plus att hans kusiner har sagt att jag inte ska kontakta honom :S lär ja väl få ännu mera skit :S ååååååååååh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Måste faktiskt hålla med. Sluta dalta och skrid till verket. Nej, det kanske det inte blir... men jag vet inte hur jag ska böja.. plus att hans kusiner har sagt att jag inte ska kontakta honom :S lär ja väl få ännu mera skit :S ååååååååååh Kolla, vi har gett dig alla råd vi kan ge dig. Du väljer att inte lyssna på dom.Så antingen lyssna och fuck it eller gör vad du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaerLek Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Måste faktiskt hålla med. Sluta dalta och skrid till verket. Nej, det kanske det inte blir... men jag vet inte hur jag ska böja.. plus att hans kusiner har sagt att jag inte ska kontakta honom :S lär ja väl få ännu mera skit :S ååååååååååh Kolla, vi har gett dig alla råd vi kan ge dig. Du väljer att inte lyssna på dom.Så antingen lyssna och fuck it eller gör vad du vill. aight ;) coola ner... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg