WASD Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 (redigerat) Inte direkt skolarbete eller skolböcker. Men om jag är intresserad av något som råkar vara ett skolämne så hindrar det inte mig, matte till exempel. I Matteforumet har jag till exempel diskuterat matte. Också läser jag en bok på engelska. Redigerat 16 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Err, sedan jag fyllde 12 börja mitt minne bli sämre, nej jag kommer inte ihåg ett skit förutom multiplikation, addition, subtraktion och den sista vad nu den heter... Ähh shit mitt minne suger :/division glömde dudet du delar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Nej, är det lov så är det. Taggar inför gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag skulle ha skolböckerna med mig hem på sommarlovet om dem inte va så tråkiga :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Fuck no! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Varför ska man ta hem saker på lovet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Varför ska man ta hem saker på lovet?Ligger efter/plugghäst. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Alternativt vill man inte slita lika mycket under den kommande terminen. Eller så har man en tenta i Augusti som i mitt fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Tog med mig grejerna hem (ska byta skola) och brännde upp skiten som inte nästa skola ska ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Err, sedan jag fyllde 12 börja mitt minne bli sämre, nej jag kommer inte ihåg ett skit förutom multiplikation, addition, subtraktion och den sista vad nu den heter... Ähh shit mitt minne suger :/division glömde dudet du delar med Ja det var därför jag sa "multiplikation, addition, subtraktion och den sista vad nu den heter". För att mitt minne är sämst ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Näää... jag pallar inte plugga på lov. Men visst jag kommer väl ihåg det jag hade lärt mig men... jag kanske läser lite facklitterära böcker men inte läroböcker precis... BTW jag upptäckte att det är tre personer som har ankor som profilbilder i det här forumet! Ankor är mitt favoritdjur :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 BTW jag upptäckte att det är tre personer som har ankor som profilbilder i det här forumet! Ankor är mitt favoritdjur :)Det är för att de är medlemmar i Ankgruppen, och det är många fler än tre. Gå med du också då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.