Ceto Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Hej, jag ville bara tala om att fuska.se har varit samma i flera år och det kommer inte några nya saker.. Om jag ska vara helt ärlig börjar det bli tråkigt, kan ni inte fixa något nytt snälla? Nya forum eller något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Kommer ju en ny uppdatering under/efter sommaren. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Kommer ju en ny uppdatering under/efter sommaren. [:För dom som är FuskaVIP?.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Kommer ju en ny uppdatering under/efter sommaren. [:För dom som är FuskaVIP?.. -.- Men skaffa FuskaVIP då och sluta klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Och vad är det nya som kommer under sommaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Surprise ! & nej det är inte bara för FuskaVIP (vad jag har förstått). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Ny design,och det är för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Det har väl admin inte berättat för allmänheten så att säga.. han uppdaterar saker varje sommar tror jag och nu är det iaf en buggfix som gäller assistenten som ska fixas. Antagligen så kommer fler uppdateringar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Admin har sagt lite här och var att det kommer en uppdatering under sommaren, har för mig han har sagt ungefärlig månad också men jag minns inte vilken det var. Svar på ett PM där jag rapporterade en bug: Kommer att fixas i den större sommaruppdateringen när allt gås igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Designen gör ingen skillnad, gör något nytt som alla kan använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Designen gör ingen skillnad, gör något nytt som alla kan använda.Som ett onlinespel-ställe typ.Multiplayer pool eller luffarschack(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Tror du det skulle hålla då ? "Spelhörnan" var ju inaktiv när den fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.