Dave37 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag vet att admin kommer med en rätt stor uppdatering snart, vet några grejjer som kommer komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Forumet börjar bli trist, gör något åt saken. Kom med ideér. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag gillade spelhörnan. Min första varning fick jag för ett inlägg där jag skrev att jag gillade spelhörnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 En uppdatering i forumen tycker jag skulle vara bra. Lägga in PSP i "övriga konsoller"-forumet bland annat. Lägga in "Fuskamynt" i allmänt-forumet som en sub-kategori och lägga in fuska.se-forumet i "Övrigt"-kategorin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 En uppdatering i forumen tycker jag skulle vara bra. Lägga in PSP i "övriga konsoller"-forumet bland annat. Lägga in "Fuskamynt" i allmänt-forumet som en sub-kategori och lägga in fuska.se-forumet i "Övrigt"-kategorin. Dave37 eller PussyCat: Skriv i PM ? Varför finns det inte FuskaMynt i alla kategorier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 I alla spelkategorier finns det FM, inklusive några andra också. Det är väl för att man inte ska spamma till sig FM eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Det borde komma nya forum + många förbättringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Det borde komma nya forum + många förbättringar.Nya forum? Som vadå? "+ många förbättringar", skulle nog ge admin ett par förslag om jag var dig.. Fast, lär ju ta ett tag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Det borde komma nya forum + många förbättringar.Nya forum? Som vadå? "+ många förbättringar", skulle nog ge admin ett par förslag om jag var dig.. Fast, lär ju ta ett tag då. han borde mena kategorier. Jo det skulle vara bra. ett speciellt för photoshop och adobe. Ja typ en eget "adobe". kategori :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Tror jag inte skulle vara så lyckat tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Det här forumet går neråt... Fett tråkigt :P Jag var alltid aktiv förut men nu orkar man inte längre. Finns inget att snacka om. Redigerat 20 Juli 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Det här forumet går neråt...Sakta men säkert. http://i.imgur.com/G4jPl.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.