Ceto Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Exakt. Vart fick du denna tabell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Tror faktiskt både .nu och .se går neråt numera, det finns bättre sidor än fuska nu. Använder själv aldrig fuska.se till fusk, det är ingen kvalite alls på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Exakt. Vart fick du denna tabell? http://www.wolframalpha.com/input/?i=fuska.seTryck på "Show History". Finns flera andra hemsidor som har statistik för hur aktiv en sida är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ett chat rum skulle vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Gör ett "Fuska: The Game" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ett chat rum skulle vara bra.¨ Aa ett chattrumm där man kan prata om allt vore bra.. och en aktiv moderator där som håller koll på svordommar och könsord osv. då borde det bli bra iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Finns redan en chatt att chatta i. http://www.fuska.se/forum/Chatten-t29832.html Den borde dock bli synligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Den längsta låg perioden på tabellen var ioförsig under maj/juni vilket är slutet på skolåret och början på sommarlovet. I slutet på skolåret så tar skolan upp väldigt mycket tid eftersom att det är alla sista proven i allt vad man har. I början på sommarlovet så tror jag att de flesta föredrar att springa runt ute ett tag. Så jag tror inte att det tabellen visar är något man behöver oroa sig över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jo, jag var nog mindre aktiv under slutet på skolan också. Tror att forumet kommer bli aktivare senare på vintern. Men det behövs nog fortfarande uppdateringar så inte fuska.se dör långsiktigt så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag tror inte det kommer särskilt många nya visuella saker som skal t.ex. men jag misstänker att en del funktioner som inte funkar ska fixas, t.ex. min assistent och pressen. Sen kommer nog en stor bit ligga på reglerna och en justering av vissa av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Vi får hoppas att något liknande Skribent kommer upp. Det hade varit intressant, och skulle nog dra in mer trafik. Redigerat 22 Juli 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 5 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Lägg till lite fler forum kategorier som IPhone, IPod Touch. Jag tycker att dessa borde läggas in: IPhone 3G/3GS IPod Touch 1G,2G/3G Jailbreak & Unlock Övrigt ( Cydia, apps, etc.) Skulle vara skitkul att prata om, för jag har själv en IPhone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.