knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Det slutar med att alla blir borttagna.tro inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Det slutar med att alla blir borttagna.Tro vad du vill.Jag tog bort lite folk då jag inte tänker sitta och fixa 30 personer. damn u, du frågade mig i början och nu har du gjort mig ledsen i ögat när du tog bort mig :( nej men det är ganska förståeligt att det är en aning jobbigt att sitta och fixa massa personer ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Yay, jag är kvar. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Listan är nu sjukt förkortad. VARFÖR I HELVETES JÄVLA SKIT TOG DU BORT MIG!? aaw, jag togs också bort :gitarr: Mig med. Verkar som om han inte vet vad awesome folk är :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Håller inte på med Game maker längre, så det kommer inte bli något. Har ingen ork att göra färdigt det för den delen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Vilken överraskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Mjo jag förstod det redan från första början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 nowai. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 förstod det Också Var bara en liten retsam kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Hur blir det med folk som skickat fm då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 CrazyCake kanske lurade oss alla för att sno våra fuska-mynt. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.